خداحافظی رسمی «رحمتی»

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: به تیم‌های پایه و امید به عنوان بازوان تیم بزرگسالان نگاه می‌کنیم و برنامه‌ریزی جدی داریم تا از نفرات بااستعداد استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت باشگاه شهر خودرو، سید مهدی رحمتی با حضور در زمین شماره یک مجموعه ورزشی تختی مشهد، دیدار تیم امید باشگاه شهر خودرو مقابل صنعت خراسان را از نزدیک نظاره کرد و شاهد عملکرد بازیکنان این تیم بود.

رحمتی که به همراه حسین بادامکی  مدیر تیم و دستیارانش و یونس گرایلی مدیر تیم‌های پایه این باشگاه به ورزشگاه تختی رفته بود، با سیروس سنگچولی سرمربی تیم امید شهر خودرو و دستیارانش به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص حضور بازیکنانی از تیم امید در تمرینات تیم بزرگسالان با یکدیگر تبادل نظر کردند.

تیم امید شهر خودرو که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر امیدها کشور آماده می‌کند، در مصاف دوستانه با تیم صنعت خراسان با دو گل حسن کارپیچ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید:

تست کرونا ۵ بازیکن شهرخودرو مثبت شد

سرمربی تیم بزرگسالان شهرخودرو در خصوص حضورش در جمع تیم امید این باشگاه گفت: به تیم‌های پایه و به ویژه امید به عنوان بازوان تیم بزرگسالان نگاه می‌کنیم و برنامه‌ریزی جدی داریم تا در بازی‌های این تیم برای پیدا کردن نفرات تاثیرگذار و با استعداد حضور پیدا کنیم.

رحمتی افزود: تیم‌های دیگر استان نیز که در بخش پایه و امید فعالیت دارند از این امر مستثنی نخواهد بود و با برنامه‌ریزی انجام شده در بازی‌های تیم‌های دیگر نیز حضور پیدا خواهیم کرد تا اگر بازیکنی مستعدی را مشاهده کردیم از آنها برای حضور در تمرینات دعوت نماییم.

وی عنوان کرد: در این مسیر از مربیان باشگاه‌های مختلف نیز درخواست داریم تا اگر بازیکن مستعدی را در تیم‌هایشان دارند به ما معرفی نمایند و ما نیز گروه فنی را برای این امر اختصاص دادیم تا آنها را زیر نظر بگیرند. باشگاه شهر خودرو با آغوش باز از همه مربیان رده پایه استقبال می‌کند تا اگر بازیکنی دارای استعداد است به ما معرفی کنند و ما نیز از این پس جلسات ویژه‌ای را در این خصوص خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس