کد خبر 1135562
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس فوریتی شد

نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از آئین نامه داخلی مجلس موافقت کردند.

به گزارش مشرق، محمدحسین حسین زاده بحرینی رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۶ آبان) در جریان بررسی تقاضای  با اولویت طرح اصلاح موادی از آئین نامه داخلی مجلس گفت: چندی قبل مجلس در دو جلسه غیر علنی به تفصیل درباره امور داخلی مجلس بحث کرد. نتیجه آن شد که آئین نامه داخلی اصلاح شود. کمیسیون آئین نامه تغییرات را اعمال کرد و از نظرات نمایندگان استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد نائب رئیس مجلس از ضعف عملکرد صمت در حوزه فولاد

وی افزود: ما با امضای ۵۰ نماینده از هیئت رئیسه درخواست کردیم که این گزارش با اولویت و هر چه سریعتر در مجلس مورد بررسی قرار گیرد. موضوع این طرح مربوط به مدیریت داخلی صحن است که می تواند تحولی را در داخل مجلس به لحاظ سرعت و کارآمدی آن ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

ارجاع طرح تأمین کالاهای اساسی به کمیسیون برنامه و بودجه

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مخالفت با تقاضای اولویت گفت: اصلاحات انجام شده متناسب با تغییرات مورد نظر ما در مجلس نیست. از طرف دیگر اولویت های دیگری وجود دارد که باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد.

سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در موافقت با اولویت بررسی این طرح گفت: تعداد طرح ها و لوایح در مجلس زیاد است. لذا باید هر چه سریعتر این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس