کد خبر 1135540
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
احتمال لغو لیگ برتر فوتبال وجود دارد؟/ مهدی: ممکن است هر تصمیمی گرفته شود

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید اگر شرایط سلامتی جامعه تحت خطر قرار بگیرد ممکن است درخصوص برگزاری لیگ برتر هر تصمیمی گرفته شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نشده و ان‌شاءالله امروز (سه‌شنبه) تصمیم نهایی را برای برگزاری یا تعویق لیگ به ما اعلام کنند. یکسری صحبت های شفاهی در حال انجام است و فکر می کنم تا بعد از ظهر امروز نتیجه نهایی اعلام شود.

او در رابطه با برگزاری بازی های دوستانه با وجود تعویق بازی های لیگ برتر به دلیل آمار بالای شیوع ویروس کرونا گفت: بازی های دوستانه پیش از بحث شروع لیگ، برگزار می شده و الان هم به واسطه بحث جابجایی تیم ها به شهرهای مختلف و اقامت هتل ها و مسائلی از این قبیل یکسری باشگاه ها می خواهند در شرایط کنترل شده، وضعیت بهتری داشته باشند و مسائل لازم را رعایت می کنند. ما در رابطه با تمرینات و بازی های دوستانه چندان ورود نداریم.

بیشتر بخوانید:

کرونا لیگ را به تعویق انداخت، بازی‌های دوستانه را نه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: فقط کنترل پزشکی‌مان را انجام می دهیم که ایفمارک از سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی از بیرون رصد و نظارت می کنند اما به نظر من تیم ها لازم دارند تا بازی های دوستانه داشته باشند و مطمئن هستیم باتوجه به تجربه ای که در لیگ گذشته داشتیم، در بحث موارد بهداشتی کنترل لازم را انجام می دهند. البته مسئولیت با خودشان است.

او در پاسخ به این سوال آیا در این وضعیت ممکن است لیگ برتر لغو شود یا خیر؟ گفت: خوشبختانه هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم. اگر مردم کمک کنند و شیوع ویروس کاهش پیدا کند، مطمئناً لغو نمی شود اما اگر شرایط سلامتی جامعه تحت خطر قرار بگیرد ممکن است هر اتفاقی بیفتد و هر تصمیمی گرفته شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس