کد خبر 1135434
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
فکری مراقب حاشیه‌های بیرونی باشد/ رقم قراردادها سرسام‌آور است

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم شرایط خاصی دارد و خیلی سخت است، گفت: فکری باید مراقب حاشیه‌های بیرونی تیم باشد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در مورد شرایطی که برای آبی پوشان رقم خورده است گفت: پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی آبی‌پوشان به وجود آمد، نفراتی به این تیم پیوستند که همگی استقلالی واقعی هستند؛ پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی و صمد مرفاوی هر سه زمانی در استقلال سرمربی بودند و شناخت خوبی از تیم و پیرامون آن دارند و حضورشان باعث می‌شود که استقلال کمتر دچار حاشیه شده و ضربه‌پذیر باشد.

وی ادامه داد: محمود فکری انتخاب خوبی بود، او فردی بسیار خوش‌قلب، سالم و در کار جدی است؛ اگرچه می‌داند کار در استقلال سخت است و شرایط خاصی دارد. فکری سال‌ها در تیم استقلال بازی کرده، کاپیتان بوده و شناخت کامل از این تیم دارد اما باید در این مقطع زمانی مراقب حواشی باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: استقلال بیشترین ضربه را از بیرون و کسانی خورده که دستشان از خیلی چیزها کوتاه شده، ناراحت هستند و به دنبال این خواهند بود تا به تیم ضربه بزنند. منصور پورحیدری اجازه نمی‌داد حواشی به استقلال ضربه بزند اما پس از فوت وی، هیچ بزرگی در استقلال وجود نداشت که بتواند اتفاقات بیرون از تیم را مدیریت کند و استقلال مانند گوشت قربانی تکه‌تکه می‌شد.

بیانی با انتقاد از رقم قراردادهای نجومی که در فوتبال ما پرداخت می‌شود، گفت: متأسفانه رقم‌هایی در فوتبال ما جابجا می‌شود که سرسام‌آور است؛ بازیکنی که هنوز دست چپ و راستش را نمی‌شناسد برای بستن قرارداد چهار میلیارد طلب می‌کند یا بازیکنانی که نمی‌خواهند زیر ۲۰ میلیارد پول بگیرند. مشخص نیست که چگونه این قراردادها بسته می‌شود و مدیریت باشگاه‌ها تن به این قراردادها می‌دهند البته در استقلال هم چنین مسائلی اتفاق افتاده است؛ بازیکنی که هنوز شناخته شده نیست، رقم‌های آن‌چنانی طلب می‌کند. جای تعجب است که چرا باشگاه چنین مسائلی را قبول می‌کند. این مسائل باعث خواهد شد بدهی روی بدهی بیاید و هر روز استقلال بدهکارتر از گذشته شود و بازیکنان هم چون پول خود را دریافت نمی‌کنند، سریعاً شکایت کرده و استقلال دوباره در تنگنا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مهمترین جابجایی بین استقلال و پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال استقلال در دهه ۷۰ ادامه داد: بحث جدیدی که این روزها در فوتبال ما به وجود آمده، مدیر برنامه است. در گذشته چنین مسائلی وجود نداشت و بازیکن خودش مستقیماً قرارداد می‌بست اما حالا یک نفر به عنوان مدیر برنامه آمده، هفت هشت بازیکن در اختیارش هستند و هر بلایی که بخواهد سر تیم می‌آورد. نمی‌دانم چرا باشگاه‌ها تن به این مسائلی می‌دهند. با رقم‌هایی که به بازیکنان داده می‌شود، مشخص نیست در آینده باشگاه چطور جوابگوی بازیکن به هواداران خواهد بود؛ هوادارانی که عشقشان استقلال است و با مشکلات این تیم، آنها هم ناراحت می‌شوند بنابراین مدیران استقلال باید عملکردی داشته باشند که در آینده شاهد بدهی‌های بیشتر برای استقلال نباشیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از مدیرعامل پیشین استقلال گفت: متأسفانه سعادتمند با مردم رو راست نبود، قراردادهایی بست که هرگز فکر نمی‌کردیم دست به چنین کاری بزند. به طور مثال قرارداد روزبه چشمی که همه مطمئن بودند در استقلال می‌ماند اما یکباره سر از تیم‌های عربی درآورد و مشخص نشد که قراردادش چگونه بود که به راحتی توانست به یک تیم دیگر بپیوندد.

بیانی در مورد تأخیر در آغاز بازی‌ها اظهار داشت: تیم ما از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و اگر میلیچ و دیاباته هم اضافه شوند، تیم بسیار قوی خواهیم داشت. خوشبختانه تأخیر در شروع لیگ به نفع استقلال شد؛ اگر چه شاید برخی تیم‌ها از این موضوع ناراحت باشند اما استقلال می‌تواند از این یک هفته هم بهترین استفاده را برده و با انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر، به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا شروع لیگ زمان زیادی باقی نمانده و به طور حتم در چنین شرایطی اتفاقات غیرفوتبالی به جان استقلال خواهد افتاد. امید می‌رود محمود فکری به خوبی این اتفاقات را مدیریت کرده و با حمایت هواداران بتواند فصلی موفق را برای استقلال رقم بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس