کد خبر 1135023
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
دادرس: کمیته اخلاق به برخی رفتارهای مدیران جدی تر ورود کند/ زور وزارت ورزش به مدیران انتخابی اش نمی رسد!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کمیته اخلاق می تواند به برخی رفتارها و اظهارات مدیران ورود جدی تری داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی دادرس در خصوص حواشی که مدیران فوتبال ما بعد از جدایی مرتب مصاحبه می کنند و کسی با آنها برخورد نمی کند اظهار داشت: چون رسانه زیاد شده و شبکه های رادیو و تلویزیونی و کانالها زیاد شده اند و مدیران چون طاقت دوری از رسانه ها را ندارند سعی می کنند به شرایط قبل برگردند.

وی افزود: کسی که جدا شده دوست دارد دیده شود و اینها ایجاد حواشی می کند. بدون رسانه برای این عزیزان سخت می گذرد.زمانی که مدیر می خواهد دیده شود ابزاری در موبایل و حتی خود رسانه ها مفت و مجانی در اختیارش قرار دارد و آنها در این فضا راحت هم تفریح می کنند و هم به دیگران که در حال کار هستند ضربه می زنند که آرامش نداشته باشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا وزارت ورزش در این گونه موارد سکوت می کند عنوان کرد: چون زور وزارت ورزش نمی رسد! همه اینها نشان می دهد ورزش بزرگتر ندارد. حتی رسانه ها هم بزرگتر ندارند.

بیشتر بخوانید:

مدیر پرسپولیس در خفا با بازیکن منحرف قرارداد بست/مدیران استقلال برای عکس گرفتن رقابت دارند

وی که با برنامه آفساید رادیو جوان صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که مگر می شود زور وزارت ورزش به کسی که بر مدیریت گماشته نرسد گفت: من که بزرگتری نمی بینم، فقط پست این عزیزان بزرگتر است و عملکردشان بزرگ نیست. شما به رفتارهای معاونان وزیر نگاه کنید، در جایی که باید دخالت کنند نمی کنند و بر عکس. در مورد ویلموتس دیدید که همین معاونان می گفتند «من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود!»

دادرس در خصوص اینکه در فدراسیون کمیته اخلاق وجود دارد و چرا به این مسائل ورود نمی کند تصریح کرد: کمیته اخلاق هم چارچوبی دارد و نمی تواند به خیلی چیزها ورود کند مگر اینکه به حیثیت فوتبال لطمه بخورد. آنها می گویند برخی مسائل در چارچوب وظایف ما نیست. البته به نظر من باید به برخی مسائل ورود جدی کنند اما این نظر شخصی من است.

وی تاکید کرد: عده ای که مصاحبه می کنند چون مشتری دارند این کار را انجام می دهند. هوادار با عینک تعصب و هیجان تحت تاثیر این حرفها قرار می گیرد. مدیر هم از این مساله سوء استفاده کرده و حرفهایی می زند که ذهن هواداران را مشغول کند. در این بین هواداران هم باید مراقب باشند و تحت تاثیر قرار نگیرند.

عضو کمیته استیناف با تاکید بر اینکه کمیته اخلاق باید زودتر و جدی تر به این مسائل ورود کند گفت: به نظر من این کمیته می تواند بیشتر ورود کند البته شاید آنها هم عقایدی دارند که من از آن بی اطلاع هستم. رسانه ها باید از کمیته اخلاق پیگیر باشند و آنها راحت تر می توانند به این مسائل پاسخ بدهند.

دادرس تاکید کرد: فوتبال و ورزش جدای از جامعه نیست. هر چیز که در جامعه رخ می دهد در فوتبال هم همان اتفاق می افتد. نمایندگان محترم مجلس چه کاری کردند که کشور دچار چنین مشکلاتی شده است.حالا این نفرات به فوتبال هم ورود کرده اند. زمانی که ما کار می کردیم عاشق کارمان بودیم ولی الان برخی با یک حکم می آیند و با یک حکم هم می روند. همین مدیران در یک روز به 3-4 شبکه می رود و مرتب مصاحبه می کند.

وی تاکید کرد: برای دیده شدن راه های مختلفی وجود دارد. وقتی این موضوع شیرین شود زیر زبان مدیران مزه می کند و اینگونه می شود که یک مدیر به 3-4 شبکه می رود.از رسانه ها هم می خواهم با هر کسی مصاحبه نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس