کد خبر 1134963
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
آیا راموس بهترین دفاع وسط تاریخ فوتبال است؟

مارکا در گزارشی با استناد به فرانس فوتبال مدعی شد که او می‌تواند به بهترین مدافع وسط تاریخ فوتبال لقب گیرد.

به گزارش مشرق، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم توپ طلا لغو شد. پس از مدتی فرانس فوتبال به این فکر افتاد که به بهترین تیم 11 نفره تاریخ فوتبال جایزه اهدا کند.

پس از این اتفاق فرانس فوتبال از نامزدها در هر بخش نام برد و در سیستم 3-4-3 می‌خواهد با نظر 170 نماینده بهترین‌ها را مشخص کند. در پست دفاع وسط سرخیو راموس نیز در لیست بازیکنان بهترین در تاریخ به چشم خورد. 

راموس در کنار اسطوره‌های خط دفاعی مثل بکن‌باوئر، فرانکو بارسی، فابیو کاناوارو، مارسل دسایی، رونالد کومان، بابی مور، دنیل پاسارلا، ماتئوس سامر و گائتانو اسکیرا قرار گرفت.

برنده دفاع وسط در «تیم رویایی» قرار است در ماه دسامبر (آذرماه) مشخص گردد.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای بهترین مدافعان میانی تاریخ +عکس

مارکا پس از درخشش راموس در ترکیب رئال مادرید مقابل بارسلونا مدعی شد که او بایدبهترین دفاع وسط تاریخ باشد.

مارکا نوشت که حضور راموس در ترکیب تیم رویایی فرانس فوتبال نشان می‌دهد که لیاقت بهترین شدن را دارد و اگر رای بیارد به بهترین دفاع وسط تاریخ شناخته می‌شود.

مارکا نوشت او تنها بازیکنی در این پست است که هنوز فوتبال بازی می‌کند. او بازیکنی است که ضمن کیفیتش در خط دفاعی، بودنش یک انگیزه برای تیم است.

مارکا از متن فرانس فوتبال برای راموس استفاده کرد و اظهار داشت که لایق بهترین شدن است.

فرانس فوتبال در توصیف راموس برای نامزد کردنش نوشت: تاثیری که این مدافع در تیم می‌گذارد را در گذشته به این شکل ندیده بودیم. این حضور او شاید باعث شده تا راموس یک دفاع منحصربفرد باشد. تیمی که راموس را داشته باشد 2 رفتار از خود نشان می‌دهد. یک اینکه راموس در ترکیب است و تیم می‌برد و دو اینکه راموس در ترکیب نیست و تیم انگیزه کافی برای برد ندارد.

راموس نشان داده که حضورش در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا چقدر ضروری است و می‌تواند با حضورش در ترکیب تیم را به پیروزی رساند.

او در ال‌کلاسیکو گلزنی کرد و به آمار 100 گل در باشگاه کهکشانی‌ها رسید. یک آماری خیره کننده برای یک مدافع. با این حال آیا او می‌تواند به بهترین دفاع تاریخ فوتبال دنیا لقب گیرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس