کد خبر 1134539
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بهروان: تیم‌های معترض به ادامه لیگ نوزدهم حق دارند

مشاور رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مخالف تعویق مسابقات بود، اما تابع ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در ارتباط با تعویق مسابقات لیگ بیستم اظهار داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر به ضرر سازمان لیگ و باشگاه‌ها است و به همین دلیل با آن مخالف بودیم، اما سازمان لیگ تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست. سازمان لیگ باید مدافع باشگاه‌ها و فوتبال باشد و تعویق مسابقات زیان‌های مالی زیادی دارد. کشورهای دیگر هم درگیر کرونا هستند، اما لیگ‌هایشان برگزار می‌شود. لیگ بیستم به تعویق می‌افتد، اما به هیچ عنوان لغو نمی‌شود، چون به ضرر همه تیم‌ها و فوتبال کشور است.

بیشتر بخوانید

آشتیانی: وزیر باید پاسخگوی انتخاب مدیران باشد

وی در ادامه در خصوص شرایط باشگاه نساجی برای میزبانی در لیگ بیستم، تصریح کرد: عوض کردن چمن زمین ورزشگاه شهید وطنی از مصنوعی به طبیعی، یک سال زمان می‌برد و به فصل پیش‌رو نمی‌رسید. بنابراین نساجی در فصل آینده هم در ورزشگاه خود میزبانی می‌کند. ورزشگاه ساری چمن طبیعی دارد، اما اسکوربورد ندارد و بنابراین چاره‌ای نیست که نساجی در آنجا بازی کند. چمن این ورزشگاه را هم ترمیم کرده‌اند تا وضعیت آن بهتر شود.

مشاور رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان پیرامون وضعیت تیم فوتبال رایکا بابل خاطرنشان کرد: رایکا بدهی دارد و باید تکلیف بدهی‌هایش را برای فصل آینده مشخص کند. یکی از بدهی‌های این باشگاه به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی است که باید با وی به توافق برسند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس