اوباما: ترامپ واقعیت اتفاقی که برای آمریکا روی می‌دهد را نمی‌داند

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی واقعیت اتفاقی که برای کشور در حال روی دادن است را نمی‌داند.

به گزارش مشرق، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی هیچ برنامه‌ای ندارد.

وی که در تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا و در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها صحبت می‌کرد، گفت: « وی (ترامپ) برنامه‌ای ندارد. وی حتی واقعیت چیزی که در سراسر کشور درباره همه گیری ویروس کرونا در حال اتفاق افتادن است را نمی‌داند.»

اوباما در ادامه سخنانش گفت: «دونالد ترامپ با ریاست جمهوری همانند یک نمایش برای جلب توجه‌ها به خود رفتار می‌کند.»

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد: «چیزی که ما طی این ۱۰ روز آینده انجام خواهیم داد برای دهه‌های آینده مهم خواهد بود.»

اوباما بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) نیز در سخنرانی در حمایت از نامزدی «جو بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد و گفت: «ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین کرده یا آنکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آتی هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ب IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 1
    این دورگه کنیایی چقدرازآمریکا ودمکراسی وارزشهای آمریکایی دم میزند وکاسه داغ تر ازآش شده است در صورتی که برادرش در کنیا در فقر بسر میبرد واو بی تفاوت است
  • FR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 1
    اوباما زیادی حرف می زنه جدی نگیرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس