کد خبر 1134456
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
خرید خودرو با طلای سرقتی

جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با پول حاصل از سرقت طلای صاحبخانه خودرو خریده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی گفت: سی ام تیر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۷ نارمک تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: مال باخته پس از حضور به پلیس آگاهی اظهار داشت، اواخر تیر ماه ۲ نقاش ساختمان در منزلم مشغول کار شدند و با توجه به اعتمادی که به آنان داشتم از منزل خارج و در ساعت ۱۳:۰۰ به منزلم مراجعه کردم، یکی از کارگران همچنان در حال کار بود وارد اتاق شدم مشاهده کردم جعبه یکی از طلاها باز و روی تخت افتاده است. موضوع را بررسی نکردم و به سرقت طلاها شک نکردم، اما دو روز بعد زمانی که سر کمد رفتم متوجه شدم طلاها به سرقت رفته است.

جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در تحقیقات محلی همان نتیجه‌ای به دست آمد که شاکی اظهار داشت، افزود: با هماهنگی‌های قضائی هر دو مظنون به پلیس آگاهی دعوت و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفتند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با حضور امیر و سعید به عنوان تنها مظنونان پرونده بازجویی کارآگاهان شروع و هر دو متهم در ابتدا هر گونه دخالت در سرقت را رد کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازجوئی‌های تکمیلی امیر به ضد و نقیض گویی روی آورده بود، ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی وی در اختیار پایگاه چهارم قرار گرفت.

سرهنگ برجی گفت: در بازجویی مجدد امیر اظهار کرد، زمانی که شاکی در منزل نبود به سراغ کمد داخل اتاق خواب او رفتم و پس از جستجو مقداری طلا به وزن ۵۷ گرم را سرقت کردم و به یکی از دوستان به نام سمیرا دادم تا برایم بفروشد و پول آنرا به حساب نمایشگاه خودرویی که از قبل خودرو را معامله کرده بودم، واریز کند.

جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با صدور قرار وثیقه از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس