توهین رسول‌پناه به مدیرعامل استقلال و افشای استعفای گل‌محمدی!

دومین ویدئویی جنجالی و خبرساز که از سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر شده حاوی توهین به مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و افشای استعفای سرمربی سرخپوشان است.

به گزارش مشرق، انتشار ویدئوی جنجالی صحبت‌های مهدی رسول پناه در شامگاه پنجشنبه گذشته باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان در این تیم شد تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا با بی‌سابقه ترین صحبت‌های مدیریتی روبرو شود.

صحبت‌هایی که بخشی از آن نیز با ۲۴ ساعت تاخیر در فضای مجازی پخش شده است که در آن رسول پناه از زشت‌ترین و زننده‌ترین صحبت‌ها علیه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس استفاده می‌کند.

رسول پناه که برخی کلمات او به دلیل الفاظ رکیک قابلیت انتشار ندارد خبر از درخواست شیخ دیاباته مهاجم استقلال تهران برای پیوستن به پرسپولیس با ۴۰۰ هزار دلار می‌دهد. همچنین او از پذیرش استعفای یحیی گل محمدی در جلسه با وی می‌دهد اما سپس سرمربی سرخپوشان از موضع خود کوتاه می‌آید تا در راس کادر فنی سرخپوشان باقی بماند.

باشگاه پرسپولیس در حالی با حاشیه‌های اینچنین روبرو شده است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و در آستانه لیگ برتر بیستم با صحبت‌های ناشایست رسول پناه کار را پیش می‌برد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    14 4
    ماموریتش رو انجام داد و استعفا داد بعنوان یه پرسپولیسی از عزیزانی که بهشون توهین شده معذرت میخوام
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    8 3
    خدا رو شکر رسول پناه نسخه خودشو پیچید. افرین به اون هواداری که این بلا رو سرش اورد
  • پوکر فساد IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    5 4
    آخه قرارداد با بازیکن خارجی که ممنوعه این فصل فقط خارجیها میتونن تو تیم قبلیشون بمونن
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    12 5
    مسئولان محترم خواهش میکنم رعایت کنید.هواداران سالهاست منتظر یک قهرمانی هستن.خواهشا حاشیه ها را کنار بزنید تا این تیم باخیال راحت تمرین کنه و بتونه واسه پرچم کشورعزیزمون موفقیت بالاتری کسب کنه.این جوانها را با بی اخلاقی خودتون دلزده نکنید خواهش میکنیم آرامش برقرار باشه
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      5 3
      بعد سالها خواستیم یه ستاره واقعی بزنیم تخت سینمون اگه گذاشتن
  • DE ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    10 4
    ظاهرا پازل اصلی داره تکمیل میشه! هر وقت تیمهای ایرانی جزو چهارتیم آسیا میشن یا به فینال صعود میکنن، به یکباره دور و بر تیم پر از حاشیه میشه.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    3 6
    قابل توجه استقلالی‌ها که میگفتن پرسپولیس مشکل نداره!! نخیر مشکل زیاد داره اما غیرت کادر فنی و بازیکنانه که با مشکلات کار کردند و مثل استقلال دائم بهانه گیری نکردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس