جداشده ها نباید عصبی می‌رفتند/ صحبت‌های رسول‌پناه حیرت‌آور است

سرپرست پرسپولیس گفت: به حدی برای بازیکنان تیم ناراحت هستم که اصلا نمی دانم چه جوابی به آنها بدهم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی درباره حاشیه‌های بوجود آمده در روزهای اخیر بابت انتشار ویدئوی صحبت‌های مهدی رسول پناه علیه ارکان این تیم گفت: متاسفانه اتفاقات زیادی رخ داده که اگر بخواهیم در مورد تک تک شان صحبت کنیم حاشیه‌ها و مشکلات بیشتر می‌شود. در حال حاضر روزهای سختی را سپری می‌کنیم؛ بعد از راهیابی به فینال آسیا به پرسپولیس لطمات زیادی وارد شده که باعث ناراحتی همه اعضای تیم و هواداران و همه پرسپولیسی‌ها شده اما ایمان دارم تمام این اتفاقات بچه‌های تیم را مصمم‌تر کرده و حمایت هواداران هم بیشتر می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به هیچ چیز جز نام و سربلندی پرسپولیس نباید فکر کرد و حواشی ایجاد شده باید مهار شود و از دامن زدن به آن پرهیز کرد. کسانی که برای تیم تلاش می‌کنند از جمله کادر فنی و بازیکنان نباید مورد کم لطفی و تهمت قرار بگیرند بلکه اکنون زمان تقدیر از آنهاست. متاسفانه این مدت به بازیکنان تیم هجمه‌هایی وارد شد که روا نبود. این بازیکنان که پوکر کردند و تاریخ‌ساز شدند مستحق تقدیر هستند و مدتهاست قول پرداخت به آنها داده شده و تحقق نیافته. برخی از بازیکنان جدید هم هنوز هیچ پولی نگرفته‌اند؛ هواداران باید بدانند برخی از تازه واردها هنوز ریالی دریافتی نداشته‌اند. ما بابت همه مسائل و اتفاقاتی که رخ داده ناراحتیم. متاسفانه بعضاً با برخی جوسازی‌ها فضا را هم علیه بازیکنان تیم کردند و آنها را آزردند اما خوشبختانه هواداران هشیار شدند و این اجازه را ندادند که فضاسازی علیه آنها ادامه یابد.

پیروانی تصریح کرد: در این مقطع زمانی هواداران باید هوشیار باشند. آنها هستند که می‌توانند با انرژی مثبت و حمایت و اتحاد همدلی‌ها را پررنگ کرده و موجی از امید را در فضای پیرامونی پرسپولیس ایجاد کنند. هواداران عزیز تمرکزشان را بگذارند روی ایجاد فضای پرشور پرسپولیسی تا حاشیه‌ها غالب نشود.

بیشتر بخوانید:
 

رسول پناه از مدیریت پرسپولیس استعفا کرد
 

توهین رسول‌پناه به مدیرعامل استقلال و یحیی گل‌محمدی!

وی درباره جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذار گفت: آنهایی که رفتند موفق باشند. به هر حال تیم باید تقویت می‌شد اما ۳،۴ بازیکن فیکس و موثرمان را به دلایل گوناگون از دست دادیم و تغییرات در تیم ناخواسته و خلاف برنامه کادر فنی زیاد شد و حداقل دو گزینه اصلی هم جذب نشدند اما دیدید که در دوحه شاهد تاریخ سازی تیم بودیم و اکنون هم هر چند مجدداً نفراتی از تیم جدا شده و امکان جذب بازیکن لیگ برتری یا خارجی هم نداریم اما با درایت آقای گل محمدی و همکاران شان و تلاش مضاعف بازیکنان، حمایت هواداران و پیشکسوتان ان شالله بر مشکلات غلبه می‌کنیم. در مجموع عوامل متعددی در این مسئله دخیل بود. بازیکنانی بودند گرچه اذیت شدند اما انتظار می‌رفت حضور پرسپولیس در فینال را درک کرده و ماندنی شوند و در شرایط عصبی تصمیم نگیرند؛ این انتظار هواداران از آنها بود که خویشتن دار باشند. بنده می بی نم و می دانم کادر فنی و بازیکنان تحت فشار هستند و روزهای سختی پشت سر گذاشتند و حرف‌های ناصواب و تهمت‌هایی هم به آنها زده شده.

پیروانی در ادامه به حمایت از یحیی گل محمدی پرداخت و تاکید کرد: به ویژه سرمربی که بار مسئولیت فنی تیم در شرایطی که تعدادی بازیکنِ جدا شده و محروم در فینال داریم روی ایشان است. اعضای تیم در شرایط سخت تلاش می‌کنند انتظارات هواداران را برآورده سازند و مثل دوحه و فصل گذشته لیگ تمام وجودشان را می‌گذارند. از این پس هم باید انرژی مثبت و روحیه بیشتری به تیم داد و برای سربلندی نام پرسپولیس و مقابله با کارشکنی‌ها بیشتر تلاش کرد؛ هواداران فقط به حمایت از تیم فکر کنند. همه پرسپولیسی‌ها و اعضای تیم به حاشیه‌ها بی توجه باشند و یا علی بگویند. من هم به سهم خود دست تک تک عزیزان را می بوسم. هیچ ادعایی هم ندارم و فقط خواهش می‌کنم کمک‌کنید که پرسپولیس بتواند هوادارانش را سربلند کند.

مدیر پرسپولیس در واکنش به ویدئوها و فایل‌های صوتی پخش شده از مدیریت باشگاه گفت: بسیاری از این بابت ناراحت هستند و این مسئله را در تماس‌هایی که با بنده داشتند مطرح کردند. همه ایران سرای من است و باید از مازندرانی‌های عزیز عذرخواهی کرد. ما در تیم هم بازیکن مازندرانی داریم. اکنون همه بخاطر اینکه حاشیه بیشتر نشود خویشتن داری کرده‌اند. این صحبت‌ها درباره اعضای کادر و بازیکنان تیم به حدی ناراحت کننده است که فقط می‌توان گفت که باعث تاسف و حیرت است و حرف زدن درباره آنها فقط تنش‌ها را بیشتر می‌کند. من فقط می دانم اکنون باید باید به تیم و جامعه هواداری آرامش داد و از تاریخ سازان تقدیر کرد نه اینکه به آنها بی احترامی شده و حاشیه‌ها بیشتر شود.

پیروانی در ادامه عنوان کرد: بنده به حدی برای بازیکنان ناراحت هستم که اصلاً نمی دانم چه جوابی به آنها بدهم. به عنوان مدیر تیم، بازیکنان هر روز سوال‌هایی از من می‌پرسند ولی آنقدر مشکلات مالی روی تیم سایه انداخته که روز گذشته تصمیم گرفتم به محل تمرین نروم؛ اصلاً پاهایم یاری نمی‌کرد به تمرین بروم. واقعاً فشار وحشتناکی روی تیم است و ما هم بخاطر مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم و گاهاً هم جوابی برای این تاریخ سازها که معادلات زندگی شان به خاطر عدم تحقق قول‌های داده شده بهم ریخته نداریم.

پیروانی همچنین درباره سکوت هفته‌های اخیرش گفت: من مدتی می‌دیدم که شرایط تا چه حد بهم ریخته است و به همین خاطر حس کردم با صحبت‌های من شاید تنش‌ها بیشتر شود و بهتر است که اصلاً بحثی مطرح نشود. اکنون هم پرسپولیس می‌خواهد برای پنجمین باز متوالی قهرمان لیگ شود و در سوپرجام هم پوکر کند و یک فینال بزرگ پیش رو دارد و این خوشایند خیلی‌ها نیست و دشمنی‌ها را علنی کرده؛ از همه عاجزانه می‌خواهم به این تیم کنند و مثل کوه پشت تیم و بچه‌های باغیرت آن و کادر صبورش باشند. در آستانه فینال آسیا همه ما باید به فکر کمک به تیم باشیم و هر یک به نوعی بار را از روی دوش تیم برداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرین IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    6 5
    ازاینکه رسول پناه از دزد اصلی درپرسپولیس حرفی نزد تعجب نمیکنید.
    • حامد IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      6 3
      مکه دیوونه شده راجب پیروانی صحبت کنه ،اکه دست از پا خطا کنه فرش های خونه ش و وسایل دندانپزشکیش سه سوته رو هواست
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 2
    مسئولان محترم پرسپولیس آرامش میخواد
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 2
    پرسپولیس خسته . هیچوقت از پا ننشسته . هنوز امید مائی . آرزوی سلامتی و موفقیت . و صبوری و رفع مشکلات . شما باید همیشه قوی باشید ِ میلیون ها هوادار نگاهشان بشماست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس