کد خبر 1133762
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
شکست ناپولی در شب کامبک آرسنال و رم

دیدارهای لیگ اروپا برگزار شد و آرسنال و رم مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش مشرق، دیدارهای لیگ اروپا به صورت همزمان ازساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، ۱۲ بازی برگزار شد که در مهترین آنها تیم‌های آرسنال و رم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما تیم ناپولی و آیندهوون مقابل میهمان‌شان تن به شکست دادند.

در گروه A رقابت‌ها تیم فوتبال رم که میهمان تیم یانگ بویز سوئیس بود، در حالی که با گل دقیقه ۱۴ پیر انسامه از روی نقطه پنالتی از حریف عقب افتاده بود در نهایت بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند. برونو پرس در دقیقه ۶۹ گل تساوی رمی‌ها را زد و کومبالا در دقیقه ۷۴ بازگشت جالوروسی را کامل کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم زسکا صوفیه بلغارستان در خانه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کلوژ رومانی شد.

در گروه B آرسنال هم که در خانه تیم راپیدوین اتریش به میدان رفته بود در حالی از دقیقه ۵۱ با گلزنی فونتاس برای راپید وین از میزبان خود عقب افتاده بود در نهایت با گلزنی داوید لوئیز در دقیقه ۷۰ و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۷۴ ورق را برگرداند و بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند.

در بازی دیگر این گروه تیم داندالک ایرلند مقابل میهمانش مولد نروژ با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

در گروه C، تیم بایرلورکوزن آلمان در خانه خود مقابل نیس فرانسه به یک برد قاطع دست یافت و این تیم را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد. ندیم امیری در دقیقه ۱۱، لوکاس آلاریو در دقیقه ۱۶، موسی دیابی در دقیقه ۶۱، کریم بالعربی در دقایق ۷۹ و ۸۳ و فلوریان ویرتز در دقیقه ۸۷ برای نماینده آلمان گلزنی کردند و آمین گویری در دقیقه ۳۱ و السیس کلود در دقیقه ۹۰ گل‌های تیم نیس را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه نماینده رژیم اشغالگر قدس با نتیجه ۳ بر یک از سد اسلاویا پراگ گذشت.

و اما در گروه F تیم فوتبال ناپولی در دیداری خانگی برابر تیم آلکمار هلند با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. تنها گل این بازی را یسپر کارلسون در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌های شب نخست به شرح زیر است:

گروه D

لخ پزنان (لهستان) ۲ - بنفیکای (پرتغال) ۴
استاندارد لیژ (بلژیک) صفر - رنجرز (اسکاتلند) ۲

گروه E
پائوک تسالونیکی (یونان) یک - اومونیا نیکوزیا (قبرس) یک
پی‌اس‌وی آیندهوون (هلند) یک - گرانادا (اسپانیا) ۲

گروه F
ری‌یکا (کرواسی) صفر - رئال سوسیه‌داد (اسپانیا) یک

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس