صلح اسرائیل امارات اسراییل

مشاور وزیرخارجه قطر ضمن تاکید بر اینکه در مسئله فلسطین باید عمق تاریخی آن را نیز در نظر گرفت، اعلام کرد: صلح تنها می‌تواند بر یک راه‌حل عادلانه و دائمی استوار شود و هرگونه راه‌حل و یا صلحی با حذف فلسطینی‌ها، بی‌نتیجه و بی‌اثر خواهد ماند.

به گزارش مشرق، «لولوه الخاطر» مشاور وزیرخارجه قطر تاکید کرد: امکان حل بحران در روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج(فارس) که از ژوئن ۲۰۱۷ آغاز شده، وجود دارد اما این رخداد تدریجی و زمانبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیام مکتوب امیر قطر به همتای کویتی

به گزارش پایگاه «الخلیج الجدید» وی افزود: از زمانی که قطر با محاصره کشورهای عربی(عربستان،بحرین و امارات در کنار مصر) همسایه‎‌اش مواجه شد، سه تصمیم اساسی گرفت؛ منع دخالت نظامی، سیاست نرمش با جریان متخاصم بدون امتیازدهی و مقابله با بحران غذایی از طریق کانال‌های وارداتی جایگزین.

بیشتر بخوانید:

ابراز نگرانی امارات از حضور نظامی ترکیه در قطر

وی با اشاره به موفقیت قطر در مهار بحران‎های داخلی و منطقه‌ای از تلاش برای حل بحران در روابط با کشورهای عربی خبر داد.

مشاور وزیرخارجه قطر با اشاره به توافقات عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی نیز گفت: باید به مسئله فلسطین از عمق تاریخی آن نگاه کنیم، صلح تنها می‌تواند بر یک راه‌حل عادلانه و دائمی استوار شود و هرگونه راه‌حل و یا صلحی با حذف فلسطینی‌ها، بی‌نتیجه و بی‌اثر خواهد ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس