کد خبر 1133730
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر گفته اظهارات رئیس‌جمهور پیشین این کشور به نفع تبلیغات انتخاباتی او بوده است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر گفته اظهارات «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور در حکم تبلیغات انتخاباتی برای او بوده است.

ترامپ در این پیام نوشت: «اوباما در حال تبلیغ [انتخاباتی] برای ماست. هر وقت او صحبت می‌کند، مردم به طرف ما می‌آیند. او حتی نمی‌خواست از جو [بایدن] خوابالو حمایت کند. او این کار را مدت‌ها بعد از انتخابات مقدماتی انجام داد!» 

بیشتر بخوانید:

سخنرانی اوباما در حمایت از جو بایدن

اوباما بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) در سخنرانی خود به انتقاد از ترامپ پرداخت. 

وی که در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا صحبت می‌کرد، گفت: «ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین کرده یا آنکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آتی هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.»

در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مانده است، نتایج برخی نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات از رقیب جمهوری‌خواه خود پیشی گرفته است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس