کد خبر 1133681
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
طاهرزاده: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

پیشکسوت پرسپولیس نسبت با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر این تیم فقط نیاز به آرامش دارد، گفت: از روزی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده یک روز خوش ندیدیم و فقط استرس داشتیم.

به گزارش مشرق، بهنام طاهرزاده در خصوص مشکلات و حاشیه‌های اخیر در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدیریت نادرست، مشکلات مالی و انتخاب‌های نامناسب مدیران باعث شده تا وضعیت پرسپولیس اینطور شود. تیمی که چهار سال است قهرمان لیگ می‌شود و به فینال آسیا می رسد نباید به این اندازه مشکل و دغدغه مالی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما با «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای داشتیم. او در این جلسه اعلام کرد که انصاری فرد و عرب ۱۸۰ میلیارد تومان بدهی روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشتند و با این شرایط مسوولیت قبول کرده است. حالا سووال من اینجاست که وقتی او این شرایط را می‌دانسته چرا پا پیش گذاشته است؟ پرسپولیس به فینال آسیا رسیده ولی کلی حاشیه دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سید جلال به جدایی شجاع خلیل‌زاده

پیشکسوت پرسپولیس افزود: چرا باید بازیکنان مشکل مالی داشته باشند؟ یا پول برانکو داده نشود؟ واقعاً شرایط فوتبال ما و پرسپولیس گریه‌دار است. می‌دانم که اداره سرخآبی‌ها توسط دولت سخت است، پس چرا پرسپولیس و استقلال را خصوصی نمی‌کنند تا حداقل تکلیف هواداران و مردم روشن شود؟ اگر باشگاه خصوصی باشد دیگر مدیر دولتی نمی‌گوید که نمی‌تواند باشگاه را اداره کند.

طاهرزاده عنوان کرد: به نظر من،  افرادی که به پرسپولیس می‌آیند فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند. آقایان می‌آیند و بازیکن‌خارجی بنجل می‌گیرند و صدها هزار دلار روی دست باشگاه بدهی می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: از روزی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده یک روز خوش ندیدیم و فقط استرس داشتیم. مگر می‌شود به این اندازه بازیکنان وارد حاشیه باشند و اعصاب درست نداشته باشند؟ بنده خدا یحیی مانده که چه کار کند و نمی‌تواند یک تنه از پس مشکلات برآید.

این پیشکسوت فوتبال گفت: باشگاهی که به این اندازه درآمدزایی داشته باید تا ۱۰ سال آینده خودش را از نظر مالی تامین کند، اما می‌بینیم که فقط مشکل مالی داریم. از آن طرف هم مدیران به جای اینکه از این تیم حمایت کنند و هوای بازیکنان و کادر فنی را داشته باشند فقط وعده و وعید می‌دهند. این تیم وقتی با این شرایط به فینال آسیا رسیده باید حمایت شود تا بتواند قهرمان آسیا شود و افتخارش را برای ایران بیاورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس