پرواز بی‌سابقه هواپیمای رژیم صهیونیستی به سودان - کراپ‌شده

در پی طرح برخی گمانه‌زنی‌ها درباره عادی‌سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، یک منبع آگاه از پرواز بی‌سابقه یک هواپیمای تجاری از تل‌آویو به خارطوم خبر داده است.

به گزارش مشرق، در پی طرح برخی گمانه‌زنی‌ها درباره عادی‌سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از پرواز بی‌سابقه یک هواپیمای تجاری از تل‌آویو به مقصد خارطوم خبر داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشته‌اند:  «در بحبوحه مذاکرات میان آمریکا، سودان و اسرائیل درباره عادی‌سازی روابط، یک هواپیمای تجاری اسرائیلی صبح امروز از تل‌آویو مستقیماً به مقصد خارطوم پرواز کرد.»

در ادامه آمده است: «این هواپیما هم اکنون در حال بازگشت است. این پرواز بسیار غیرعادی بود.»

این خبر در حالی منتشر شده که وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه پیش‌بینی کرده تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا یک کشور عربی دیگر به جمع سازشکاران با این رژیم ملحق خواهد شد.

ماه گذشته امارات و بحرین با واسطه آمریکا اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند و آن را در کاخ سفید امضا کردند. اخیر هیأت‌هایی از این رژیم و متقابلا رد و بدل شده است.

با توجه به تلاش‌های آمریکا و مقامات فعلی سودان برای لغو تحریم‌های علیه این کشور، برخی احتمال می‌دهند خارطوم بعد از امارات و بحرین در صف عادی‌سازی با تل آویو ایستاده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس