دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با فرمانده ناجا

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم نیرو تبریک گفت.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس؛ عصر چهارشنبه حجت الاسلام و المسلمین "شکرالله بهرامی" رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با تشکر از حضور رئیس سازمان قضائی و معاونان وی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: حمایت های سازمان قضائی از اقدامات قانونی ناجا در برخورد قاطع با گردن کشان و ناامن کنندگان جامعه می تواند در ارتقاء روحیه و انگیزه کارکنان برای توسعه امنیت مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت به مقابله با ناامن کنندگان و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم خواهد پرداخت.

فرمانده ناجا در پایان سخنان خود ضمن ابراز سپاس و قدردانی خود از پیام فرمانده معظم کل قوا به ناجا گفت: معظم له با صدور این پیام، روحیه ای مضاعف را برای ادامه خدمت و انجام وظیفه در کارکنان ایجاد نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی نیز در این دیدار، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار "حسین اشتری" و کارکنان خدوم و زحمتکش نیرو تبریک گفت.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ضمن برشمردن نقش تلاش ها و ایثارگری های مأموران پرتلاش ناجا، از مجموعه اقدامات پلیس برای ارتقاء امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تعامل نزدیک سازمان قضائی نیروهای مسلح با ناجا، آمادگی این سازمان را برای حمایت از پلیس اعلام کرد و گفت: از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدرانی و حمایت می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی بر ضرورت صیانت از کارکنان تاکید کرد و افزود: آموزش و توصیه به کارکنان از دیگر محورهای مورد تأکید سازمان قضائی نیروهای مسلح است و این سازمان قطعا از نیروهایی که مورد ظلم واقع شوند حمایت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس