کد خبر 1133262
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
شجاع خلیل زاده از پرسپولیس دور شد؟

ناراحتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از مدیران این باشگاه باعث شده تا این بازیکن باز هم در آستانه جدایی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با شجاع خلیل زاده برای ادامه حضور این مدافع تاثیرگذار در این تیم چالشی جدی داشته است.

خلیل زاده که در زمان حضور کاروان پرسپولیس در دوحه بارها پیغام هایی برای مهدی رسول پناه درباره بحث متمم قراردادش ارسال کرده بود، با نهایی نشدن این موضوع با بازگشت به ایران و پیش از حضورش در اردوی تیم ملی در تاریخ 14 مهر، قرارداد خود که دو فصل دیگر با این تیم اعتبار دارد یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه پرسپولیس هم برای حل مشکل مهلتی 10 روزه داد.

در نهایت  جدی شدن مذاکرات خلیل زاده با الریان قطر و افزایش انتقاد هواداران نسبت به جدایی به این بازیکن، در نهایت در تماس هایی از سوی علی رغبتی عضو هیات مدیره با این بازیکن توافق های ابتدایی برای باقی ماندن خلیل زاده در پرسپولیس فراهم شد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس حتما برای خلیل زاده از AFC استعلام بگیرد

این درحالی است رسول پناه در مصاحبه ای مدعی شد در صورت تن دادن به خواسته های مالی شجاع، تیم به هم می ریزد اما در نهایت طبق توافق اولیه با این مدافع، بیانیه ای حمایتی از خلیل زاده از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

پس از این موضوع خلیل زاده برای انجام شدن کارهای اداری اضافه شدن متمم به مدیران پرسپولیس مهلتی 3،4 روزه داد تا با طی شدن فرآیندهای لازم این متمم را امضاء کرده و در تمرینات شاگردان گل محمدی شرکت کند. ضمن اینکه سرپرست باشگاه هم بارها مدعی شد خلیل زاده در تیم می ماند. 

در طول این مدت اتفاق عجیبی برای مدافع مازنی رخ داد و عده ای که تصور می کردند محمد حسین کنعانی زادگان و سیامک نعمتی هم با الگو گرفتن از شجاع و برای رسیدن به هدف افزایش قرارداد خود در تمرین شرکت نمی کنند، سبب شد برخی ها حتی پیشکسوتان پرسپولیس انتقادهایی نسبت به رفتار خلیل زاده مطرح کرده و تعدادی از هواداران نیز حتی در فضای مجازی به وی انتقادات شدیدی وارد کردند.

شکل گرفتن این فضا و تعلل مدیران پرسپولیس سبب ناراحتی بیش از اندازه خلیل زاده شده و شنیده می شود وی دیگر قصد ندارد در این تیم بماند و حتی به تازگی جواب تلفن هیچ یک از مسئولان باشگاه و حتی اعضای کادرفنی را هم نمی دهد. این موضوع نشان می دهد شجاع بار دیگر از توافق قطعی با مدیران پرسپولیس دور شده و بار دیگر در آستانه جدایی قرار گرفته و به نظر می رسد او به لیگ قطر نزدیک تر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیس IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    8 4
    رفت که رفت
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    6 1
    برو به سلامت
  • FI ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    12 0
    مکتب پرسپولیس اقتضا می‌کنه که همینجا با این بازیکن خداحافظی کنیم و الا همه بازیکنها شاخ میشن. از طارمی و رضاییان گنده‌تر نیستی آقا شجاع.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    6 0
    دلار نقد و ریال نسیه ... خدائیش شما بودید چیکار میکردید ؟!
  • NL ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    4 0
    بابا تمومش کنید دیگه یا برو یا بمون دو هفتس سر کاریم ...
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    8 0
    خداحافظ به سلامت، هرجا دوست داری برو فقط بعدش که برگشتی ادعای تعصبات نشه
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام شجاع به هیج و ج نمی ره چون اعضای کارت فعن نمی زارند بره و هم یحیی گلمحمدی هم نمی زار ایا به خاطر پول اشکار ندار حل می انشالله بده بد حل می الان یک بازی سخت داریم باید الان به فکر اون باشیم به به فکر رفتن تمام یک اون بازی کن های که رفت میان اخرش
  • مراد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    4 0
    شجاعم نره شما بیرونش میکنید خواهشا شایعه کم درست کنید
  • علی-قم IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 0
    منم اول فکر میکردم تقصیر خلیل زاده است، ولی کسی که سرکار گذاشته شده و به شخصیت و شعورش احترام گذاشته نشده، همون بهتر که مثل طرف مقابل برخورد کنه، باشگاه پرسپولیس نباید این بازیکن را مقابل هوادار و پیشکسوت قرار میداد، شما که نمیخواستید پول اضافه به این بازیکن که کیفیتش از خیلی از بازیکن های دیگه تیم بالاتر هست بدید، همون اول تکلیفش را مشخص میکردید، همین بلا را سر محمد انصاری هم اوردید و اون هم شانس پیدا کردن تیم خوب را از دست داد
  • حسین IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    5 0
    سلام برو دیگه حرف تعصب نزن بابا
  • علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 0
    شجاع تو نماد پرسپولیسی اگه بری واقعا حرف هوادارا برات مهم نیس فقط پول مهمه اگه بری خیلی ....
  • احمد DE ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    شجاع حق داردبرود فوتبال فقط ده است است ولی زندگی نودسال است تعصب فقط یک شعار است
  • یگانه GB ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    تعصب و غیرت بستگی به تعداد صفرای قرارداد داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس