کد خبر 1133014
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
محمد بلبلی

بازیکن سابق استقلال بعد از یک فصل کابوس‌وار و تهدید آینده فوتبالی خود و از دست دادن یک فصل، در تلاش است که آینده خود را در نفت مسجدسلیمان بسازد.

به گزارش مشرق، محمد بلبلی بیش از آن که با بازی‌های زیبا و تکنیک نابش در فوتبال ایران معرفی شود، به واسطه یک پرونده جنجالی و محرومیت از فوتبال به هواداران معرفی شد؛ فوتبالیست جوانی که در آخرین فصل حضور سپیدرود در لیگ برتر (لیگ هجدهم) به مهره کلیدی خط حمله این تیم تبدیل و موجب امیدواری هواداران تیمش شده بود، با سلسله تصمیمات اشتباه خود، یک سال استثنایی را از خود گرفت.

او بعد از یک سال کابوس‌وار برای خودش و ناتوانی در کمک به استقلال و از طرفی حضور نداشتن در تیمی مانند فولاد خوزستان - که با هدایت جواد نکونام عملکرد بسیار خوبی در لیگ نوزدهم داشت - تصمیم گرفت یک قدم به عقب برگردد و اشتباهش را فراموش کند تا آینده خود را در نفت مسجد سلیمان بسازد و چشم خود را بر گذشته ببند.

* روایت زرنگی یک جوان با استعداد

ماجرای بلبلی ساده است. یک بازیکن با یک باشگاه قرارداد دارد و بدون فسخ دوطرفه، با باشگاهی دیگر قرارداد می‌بندد اما نتیجه آن محرومیتی است که بعد از آن برای او و یکی از باشگاه‌ها به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال به نفت پیوست +عکس

بازیکن خلاق و تکنیکی در حال که همچنان به سپیدرود متعهد بود، قراردادش را به صورت غیرقانونی و یک طرفه فسخ کرد، سپس با فولاد خوزستان قرارداد بست و در یک حرکت رونالدینیویی، راهی استقلال شد!

در نتیجه او پرونده‌ای را تشکیل داد که سپیدرود، فولاد و استقلال در آن از هم شاکی بودند. این اتفاقات در شرایطی رخ داده بود که بلبلی به خاطر عملکرد خوبش به تیم ملی امید هم راه یافته بود اما با تشکیل پرونده در کمیته تعیین وضعیت، استقلال هم از بازی دادن به این بازیکن خودداری کرد تا تکلیف این ماجرا مشخص شود و دامن آبی‌ها را نگیرد.

در نهایت، محمد بلبلی شش ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی و باشگاه فولاد هم به علت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری بوده، از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم شدند اما هیچ محرومیتی گریبان‌گیر استقلال نشد.

علت این ماجرا این بود که استقلالی‌ها در شرایطی با این بازیکن قرارداد بسته بودند که او برگه فسخ قرارداد خود را در اختیار داشت اما چنین موضوعی درباره فولاد خوزستان صادق نبود و در نتیجه هیچ محرومیتی گریبان‌گیر آبی ها نشد.

* بلبلی برای ساختن آینده جدید تلاش می‌کند

مهم‌ترین بخش ماجرا هم مربوط به این بازیکن بود که تا نیم فصل نخست محروم بود. بلبلی که به علت بازی نکردن در طول فصل، کاملا از آمادگی دور شده بود، در ادامه هم نتوانست هیچ کمکی به استقلال کند و در سخت‌ترین روزها و نبود بازیکن، او یک مهره پیچ شده به نیمکت استقلال بود. او در آغاز فصل جدید هم او نتوانست در ترکیب استقلال جایی داشته باشد تا محمود فکری به اصرار او برای جدایی از این تیم پاسخ مثبت دهد.

از حالا محمد بلبلی در نفت مسجد سلیمان، تیم کم حاشیه و بی‌سروصدای لیگ برتری می‌تواند تمرین کند و از اشتباهاتش در یک سال گذشته درس بگیرد. بزرگترین کار او پیشرفت در فوتبال و تایید توانایی‌های خود است تا پاسخ انتقادات در مدت زمان حضور در استقلال را بدهد. او حالا بازیکنی است که همزمان با فکر کردن به اشتباهات خود در گذشته و زمانی که از دست داده، می‌تواند برای آینده خود برنامه‌ریزی کند و لیگ نوزدهم را به گوش فراموشی بسپارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد US ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 0
    حرکت رونالدینیویی رو خوب اومدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس