خانواده شهید

رییس دفتر دادستان کل کشور باحضور درمنزل شهید امر به معروف ونهی ازمنکر از خانواده شهید دلجویی ومراتب تبریک و تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور عصر امروز باحضور درمنزل شهید امربمعروف ونهی ازمنکر ازخانواده شهید دلجویی ومراتب تبریک وتسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.

در این دیدار که پاشایی مشاور دادستان کل کشور وهاشمی مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی هم حضور داشتند بختیاری ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی گفت: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است همان راه امام حسین علیه‌السلام در احیا امر بمعروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید:

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر بمعروف و نهی از منکر یک واجب وارزش والای دینی است وشهید محمدی عزیزپرچم ان رابه دوش گرفتند تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.

دادیار دادسرای دیوانعالی کشور ادامه داد: دادستانی درحمایت ازآمران بمعروف وناهیان ازمنکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.

بختیاری ضمن ابلاغ پیام تسلیت دادستان کل کشور به خانواده شهید محمدی گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران بمعروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت وقاطعیت لازم ودر چارچوب قانون صادر کرده اند.

گفتنی است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، بیست و هفتم مهر ماه ۹۹ حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    10 0
    امیدواریم که مسئولین چنان برخورد قاطعانه ای با این اراذل و اوباش بکنند که پشیمان کننده باشد
    • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      2 0
      چند وقت دیگه خانواده شهید را مجبور به تغییر تصمیم ورضایت میکنند وبا بخشش و رافت اسلامی و... سر وته ماجرا رو هم میارن! مسبوق به سابقس! مثل ضارب شهیدخلیلی!
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      1 0
      ببخشید ما رضایت نمی دیدیم!!!! یعنی چه؟؟؟؟!!!!!! جنبه عمومی این جنایت هولناک رو مگر می تونن کتمان کنند.؟؟؟ خسته شدیم از جولان اشرار پولدار و غیر پولدار ! به کجا باید پناه ببریم؟؟!!!!! باید اعدام بشن. والسلام.
  • تک سوار DE ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    6 0
    کار ما با دستور حل نمی شه. از وزیر فرهنگ که قسم خورده به قانون اساسی وفادار باشه مصاحبه بگیرید. از مسول ستاد امر به معروف و نهی از منکر مصاحبه بگیرید. از صدا و سیما مصاحبه بگیرید که برای گسترش امر به معروف چقدر کار کردند. از این دستور ها همیشه صادر شده ولی نتیجه اش گرین کارت برای تروریست ها و غم و ناراحتی برای مردم بوده.
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 0
    نمک روی زخم این حادثه این جا است روزنامه شهرداری از "مرگ بسیجی" خبر میدهد نه از "شهادت بسیجی". از همان موقع که شنیدم شهرداری شروع به حذف واژه شهید از تابلوها کردند فهمیدم یک حرکت هایی در شهرداری و روزنامه وابسته اش شروع شده است.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 0
    جناب رئیسی، سید بزرگوار، ما همه میخوایم یکبار و برای همیشه قوانینی تدوین بشه که لرزه بندازه به تن اشرار و بلندگوهاشون از هر قشر و گروه. ما می‌خواهیم شهید محمدی زبانزد و نماد مظلومیت غیور مردانی باشه که در کمک به دین و مردم رو در روی اشرار از بذل جان دریغ نکردن. جناب رئیسی عزیز، ما مسلمانیم اما برای ظلمی که به جورج فلوید شهروند عادی شد ناراحت شدیم . دیدید که مردم آمریکا جنایت رو بر نتافتن؟! شهید محمدی و محمدیها کجااااا!؟ این غیور مرد که گل سرسبد اخلاق و ایمان بود، ما که وظیفه سنگین تری داریم!!!!!!! خون شهید محمدی پایمال نشه!!!!!!!!!! ما منتظر اقدامات شما هستیم.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    این اشرار اگرباآنهابرخورد قاطعی صورت نگیرد دیگرنمی توان به دنبال آرامش وامنیت درجامعه باشیم و می تواندباعث افزایش جرم وجنایت باشد.
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    ما بغض داریم. بغضی شبیه به شبی که خبر شهادت سردار سلیمانی رو شنیدیم. نذارید اون بغض بترکه و به نمایش در بیاد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس