نیروهای امنیتی فرانسه پلیس فرانسه

وزیر کشور فرانسه گفته به منظور اجرای مقررات منع رفت و آمد مرتبط با کرونا، ۱۲ هزار نیروی پلیس در کلان شهرهای این کشور مستقر خواهند شد.

به گزارش مشرق، «جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه گفت به منظور اجرای مقررات جدید منع رفت و آمد مرتبط با کرونا، ۱۲ هزار نیروی پلیس در کلانشهرهای این کشور مستقر خواهند شد. 

بیشتر بخوانید:

اظهار عجز اروپا برای مقابله با کرونا

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشا تودی، این تصمیم در حالی گرفته شده که «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه پیشتر اقدامات جدیدی را برای مقابله با کرونا اتخاذ کرده بود. 

به گفته دارمانین این نیروها از روز شنبه مستقر خواهند شد.  وزیر کشور فرانسه هشدار داده  کسانی که مقررات جدید را زیرپا بگذارند ۱۳۵ یورو (۱۵۸ دلار) جریمه خواهند شد و اگر برای دومین بار از این مقررات چشم‌پوشی کنند جریمه آنان به ۷ هزار و ۵۰۰ یورو افزایش می‌یابد و در صورت نقض این مقررات برای سومین دفعه با شش ماه زندانی مواجه خواهند شد.  

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت بازگشایی مدارس دنیا در دوران کرونا +عکس

امانوئل ماکرون روز چهارشنبه به منظور مقابله با شیوع دوباره کرونا در کشورش برای پاریس و هشت شهر دیگر این کشور از مقررات جدیدی رونمایی کرد که از جمله آنها، محدودیت رفت‌ و آمد از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح بوده‌اند.  

گفته می‌شود مقررات جدید، در کل شامل حال ۱۹ میلیون شهروند فرانسوی خواهد شد. 

مقررات جدید قرار است حداقل چهار هفته ادامه داشته باشد و اگر پارلمان فرانسه تأیید کند این مدت تمدید خواهد شد. پاریس و بسیاری از شهرهای دیگر فرانسه به دلیل آمار بالای مبتلایان و تلفات ناشی از ویروس کرونا به عنوان مناطق «پرخطر» معرفی شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را در این کشور از دست داده‌اند. 

فرانسه تاکنون ۲۲ هزار و ۵۹۱ مورد مبتلا و ۳۳ هزار و ۳۷ تلفات ناشی از این ویروس مرگبار را شاهد بوده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    1 0
    چقدر همدردیم. ما هم چون جریمه ماسک تعیین کردن فرار کردم رفتم شمال جوج خوری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس