کد خبر 1130547
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: جریمه عدم استفاده از ماسک فقط در پایتخت اعمال می شود و جریمه ها فقط به صورت دستی ثبت می شوند نه با دوربین ها.

به گزارش مشرق، سرهنگ عین الله جهانی اظهار کرد: جریمه عدم استفاده از ماسک فقط و فقط در تهران اعمال می‌شود و آن هم فقط برای تاکسی و اتوبوس‌ها لحاظ می‌شود نه وسایل نقلیه شخصی.

بیشتر بخوانید:

جریمه‌های کرونایی سراسری می‌شود

وی افزود: همانطور که در خبرهای قبلی گفته شد آن برگ تخلف منتشر شده که مربوط به استان فارس بود جعلی است و با فتوشاپ آن تصویر را ایجاد کردند و اصلاً این موضوع صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: البته تا به امروز هنوز هیچ جریمه ای برای هیچ راننده‌ای در تهران صادر نشده و مواردی هم که دیده شده با تذکر و ارشاد حل شده است.

سرهنگ جهانی گفت: این را هم تاکید کنم که مأموران ما به صورت حضوری و دستی جریمه‌های عدم استفاده از ماسک را اعمال می‌کنند و از دوربین‌های راهور برای این موضوع به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مارال IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 1
    برا ماسک زدن جریمه گزاشتین لااقل ارزون یا رایگانش کنید با این گرونی مردم تو خرید خونشون موندن ماسکم اضافه شده بسته ای هغتاد پنجاه تا ماسک برا یه خانواده چهار نفره ماهی دو تا بسته لااقل ماسک لازمه
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 5
    چرا نباید درک شعور اینقدر بالا باشه که احتیاج به جریمه نباشه بعد میگویم ایرانی با فرهنگه...
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 1
    وووووووووووووی ترسیدم. الان جمع میکنم برم شمال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس