یمن

یک فرمانده ارتش یمن با تاکید بر ادامه مبارزه نیروهای یمنی برای آزادسازی مناطق اشغالی از چنگ ائتلاف سعودی و مزدورانش از تدارک برای انجام یک عملیات بزرگ در مناطق مرکزی یمن گفت.

به گزارش مشرق، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای انجام عملیات گسترده‌تر در مرکز یمن آماده می‌شوند.

سرلشکر «عبداللطیف المهدی» رئیس عملیات مشترک دو منطقه چهارم و هفتم نظامی یمن(مناطق مرکزی یمن)، امروز در یک نشست نظامی اضطراری با فرماندهان یگان‌های رزمی این دو منطقه دستور بالا رفتن سطح آماده‌باش رزمی نیروها را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بیش از ۷۰ روز است که عملیات در اطراف شهر راهبردی «مأرب» را آغاز کرده و در برخی مناطق به نزدیکی شهر رسیده‌اند. تسلط بر این شهر به عنوان مرکز اصلی حزب «الاصلاح» یمن و اصلی‌ترین نیروی حامی ائتلاف سعودی، می‌تواند روند جنگ را تغییر دهد.

پایگاه خبری المسیره به نقل از عبداللطیف المهدی فرمانده نظامی یمن آورده است: «یمن از حالت دفاعی کاملا خارج شده است. ما در حال حاضر در چارچوب نبرد آزادسازی و استقلال، درصدد اجرای راهبرد هجومی هستیم.»

سرلشکر المهدی با بیان اینکه یمن، امروز در مرحله پیروزی‌های بزرگ قرار دارد، گفت: «ما عزم خود را برای ورود به میدان نبرد تا آزادسازی کامل خاک کشورمان جزم کرده‌ایم.»

او افزود: «نیروهای ما در جبهه‌های مناطق مرکزی یمن، ابتکار عمل را در دست دارند و آماده انجام عملیات‌هایی گسترده‌تر هستند.»

فرمانده یمنی گفت: «منظور ما از آمادگی نیروهایمان این نیست که فقط مراقب دستاوردهای میدانی باشیم که تاکنون حاصل کرده‌ایم، بلکه در شرف انجام یک عملیات جدید گسترده‌تر و بزرگ‌تر هستیم.»

المهدی در پایان از عموم ملت یمن به دلیل حمایت و پشتیبانی آنها از مقاومت در برابر تجاوز ائتلاف سعودی با اعزام فرزندانشان به جبهه‌های نبرد یا مقاومت در شرایط جنگی قدردانی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    مجاهدان یمنی ، برادران دینی من ، پیروزی با شما است. خدا میداند که دوست داشتم در کنار شماها باشم.
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    خوب یمنی ها باید کار شهر مارب را یکسره کنند اما چاههای گازی و نفتی را را جهت فشار و معامله با اخوانی ها کاری فعلا نداشته باشند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 0
    آفرین بر این مردان خدا با دست خالی با شیاطین زمانه درحال مبارزه هستند
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اخه عزیزان من کدوم عاقلی میاد دشمنشو ازهجوم وحملش اگاه کنه. بخدا دوستتون دارم اما ازین کارتون اصلا خوشم نیومد . حمله شما باید غافل گیرکننده باشه .نه اینکه
  • سیدعلی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    ماشالا، ای کاش در شرایطی بودم که میتونستم در کنارتون بجنگم
  • صادق کاشنده. .. IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام برادران یمنی عزیز خدا قوت .. مواظب باشید .. به دام توافق . و یا اتش بس از طرف سعودی کثیف وامارات بدتر از ان واسرائیل نیوفتید .. توجه دشمن هر موقع کم میاورد .. دنبال اتش بس است ..‌اتش بس زمانی معناء دارد . که خائنین . ودشمنان یمن از خاک یمن خارج شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس