کد خبر 1129815
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
سندرز: ترامپ یک دروغگوی بیمار است

سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز دوشنبه در پیامی در توئیتر با اشاره به وعده ترامپ درباره فراهم کردن بیمه درمانی بهتر در دوره دوم ریاست جمهوری خود گفت که ترامپ یک دروغگوی بیمار است.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر به ادعای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره فراهم کردن خدمات درمانی بهتر در دوره دوم ریاست جمهوری خود پرداخت.

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «طی ۴ سال گذشته، ترامپ دقیق حرف یکسانی زده است. متاسفانه وی یک دروغگوی بیمار است و تنهای برنامه‌ای که دارد تکرار حرفهایش است. وی بیمه درمانی را از ۲۰ میلیون آدم گرفته و حمایت‌ها برای شرایطی که از پیش وجود داشته را پایان بخشیده است. این یک دلیل بیشتر بر این موضوع است که ترامپ باید شکست داده شود.»

سندرز در ادامه تصویری از یک توئیت ترامپ درباره بیمه درمانی منتشر کرد.

ترامپ در این توئیت وعده داده است: «ما بیمه درمانی خواهیم داشت که بسیار بهتر از بیمه درمانی اوباما (معروف به اوباماکر) است که بسیار کم هزینه‌تر و با عملکرد بهتر خواهد بود.»

سندرز چند روز پیش نیز در پیامی در توئیتر هشدار داده بود که انتخابات آتی در این کشور (انتخابات ۳ نوامبر/۱۳ آبان) انتخاب میان ترامپ و دموکراسی است.

برخی نگرانی‌ها در این باره وجود دارد که امکان دارد ترامپ در صورت شکست در انتخابات از کناره‌گیری از قدرت خودداری کند.

ترامپ پیش از ابتلای خود به کرونا در جمع هوادارانش تأکید کرده بود جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس