کد خبر 1129773
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
رأفت: کارگزار اکنون باید به پرسپولیس کمک کند/ آقایان حواستان هست در آستانه کسر امتیاز هستیم

سرخپوشان تهرانی دو هفته آخر بیستمین دوره لیگ برتر را در تهران برگزار خواهند کرد.

پرسپولیسی ها که سال گذشته در دیدار با ذوب آهن جشن قهرمانی گرفتند و در بازی آخر مقابل سایپا با یک برد شیرین، فصل را به پایان رساندند، حالا دوباره فرصت تکرار جشن قهرمانی در پایتخت را به دست آورده اند.

در سال های اخیر سرخ ها اغلب پیش از پایان هفته سی ام قهرمانی را قطعی می‌کردند و حالا اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باتوجه به سه میزبانی در چهارهفته پایانی، می‌توانند در تهران جام را بالای سر ببرند. سال پیش این اتفاق در بازی با ذوب آهن رخ داد اما در لیگ هجدهم، شهرستان جم بود که میزبان بازی قهرمانی شد.

این بار سرخ ها در هفته بیست و هفتم رودرروی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند و سپس به مصاف ماشین سازی در تبریز می‌روند. جالب این که پرسپولیس در لیگ شانزدهم، در برابر همین ماشین سازی در تبریز قهرمانی اش را قطعی کرد. بعد از ماشین سازی نوبت به تقابل با تراکتور در ورزشگاه آزادی می‌رسد و در هفته آخر هم پیکان در شهر قدس میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.

پرسپولیسی ها که با ۱۳ قهرمانی در لیگ ایران پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می‌روند، امیدوارند در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برای هفتمین بار قهرمان لیگ حرفه ای ایران شوند و فاصله خود با دیگر تیم ها را بیشتر کنند که البته باتوجه به رقبای پرتعداد کار آسانی نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    درود به پرسپولیس
  • قاسم IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    1 0
    یعنی هنوز لیگ شروع نشده قهرمانی سوگلی وزیر تضمین شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس