اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

کرونا بار دیگر خوی وحشیانه به خود گرفته و گویا در مقابل این ویروس درنده فقط زره ماسک جوابگو است. در ویدئوی زیر پاسخ‌های عجیب برخی از شهروندان به این سوال که «چرا ماسک نمی‌زنید؟» را می‌بینید.

به گزارش مشرق، بازی کرونا گویا تمامی ندارد. هر روز به یک رنگ درمی‌آید و برای قربانیان خود عرض اندام می‌کند. بار دیگر خوی وحشیانه به خود گرفته و همچنان می‌تازد و گویا در مقابل این ویروس درنده فقط زره ماسک جوابگو است.

بیشتر بخوانید:

جریمه‌هایی تا سقف یک میلیون برای اتوبوس‌های مسافری/ جریمه عابران بدون ماسک با استفاده از چهره‌نگاری

رئیس‌جمهور در جلسه صبح دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا، جزئیات جرایم نقدی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران بزرگ را اعلام کرد؛ جرایمی که به گفته دکتر روحانی، ممکن است در صورت لزوم به دیگر استان‌های کشور هم تعمیم داده شود.

ببینید:

عکس/ بی ماسک‌ها

با این حال گویا بسیاری از مردم اهمیتی به زدن ماسک نمی‌دهند. در ویدئوی زیر پاسخ‌های عجیب برخی از شهروندان به این سوال که «چرا ماسک نمی‌زنید؟» را می‌بینید.

دانلود

گفتنی است متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، در رکوردی جدید ۲۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۵۴۴ نفر رسید. تمام استان‌های کشور نیز همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار هستند و روند افزایشی آمار مبتلایان و جان‌باختگان نگران‌کننده است. بحرانی‌بودن شرایط در برخی شهرها از جمله تهران بزرگ سبب شد تا ستاد ملی مقابله با کرونا ساز و کار جدیدی را برای برخورد با تخلفات بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها اتخاذ کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 1
    چون بیشعوری کنتور نمیندازه, اگر کنتور مینداخت و بابتش مجبور بودن پول بدن رعایت میکردن...
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    آن خانم خبرنگار هم بواسطۀ مصاحبه با افراد فاقد ماسک، در معرض ابتلا به کووید-19 قرار میگیرد. مدیران خبرگزاریها به خبرنگاران خود رحم کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس