کد خبر 1128753
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
دستگیری نمایه

پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری عاملان آتش سوزی در اکباتان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، با تلاش ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی عاملان آتش سوزی عمدی در منزلی در اکباتان شناسایی و دستگیرشدند. 

برپایه این گزارش ‌نیمه شب اواخر شهریورماه گزارش یک فقره آتش سوزی در منزلی در اکباتان به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

 ماموران پایگاه پنجم پلیس‌ امنیت، تحقیقات‌ ‌خود را در این خصوص آغاز و در تحقیقات میدانی متوجه شدند ‌که زن و مردی در حوالی محل آتش سوزی تردد داشته و در نهایت با آتش کشیدن در ورودی منزل شاکی از محل گریخته اند. 

 با توجه به حساسیت موضوع، ماموران تحقیقات تخصصی را در این خصوص آغاز کردند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زن و مرد با شاکی اختلاف حساب مالی دارند و پیش تر وی را به آتش کشیدن منزلش تهدید کرده اند.

گفتنی است، ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با شناسایی مخفیگاه متهمان در حوالی ملارد، مدتی مخفیگاه آنان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه سیزدهم مهر ماه موفق شدند هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به این پایگاه انتقال دهند.

متهمان که در ابتدا منکر جرم ارتکابی بودند پس از مشاهده دلایل پلیس به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراجل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس