کد خبر 1128612
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگیری ۸۴۴ متهم خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

 سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها در سراسر کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    و آزاد سازی مجدد آنها!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    اینطوری ونمتیشی وهنل زندان با مرخصی دائمی فاید ه نداره-ریشه های خودیشو بتیدرفت اعدام گرد واموالشوم بنفع بیت المال ضبط کرد
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    همه اینها رو باید اعدام کنند، تا درس عبرتی باشد ،برا ی دیگران که دست اندازی به بیت المال نکنند.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    خب میگیرید می فرستید زندان کلاس هاشونو دوره می کنن میان بیرون که فایده نداره ببریدشون سر یه کاری از قدیم گفتن بیگاری به از بیکاری
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    2 0
    پلیس امنیت اقتصادی ناجا خدا قوت .
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    ای کاش قوانین کشور و نحوه اجرا و نظارت بر این قوانین به گونه ای بود که نیازی به این همه بگیر و ببند نبود............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس