کد خبر 1128404
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
آمار دیدار پرسپولیس و النصر عربستان

برنامه وقت اضافه رادیو ایران در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، پس از پخش برنامه وقت اضافه مورخ جمعه ١١ مهر از رادیو ایران حرف‌وحدیث‌ها و مسائلی مطرح شد که به دور از واقعیت بود و به همین دلیل تیم برنامه‌ساز این برنامه لازم می‌داند نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام نماید.

 

از روز پنجشنبه ١۰ مهرماه شایعاتی در فضای مجازی درباره ادعای عجیب باشگاه النصر عربستان منتشر شد. در واقع یک روز قبل از روی آنتن رفتن برنامه وقت اضافه این موضوع در محافل خبری به صورت غیر رسمی اعلام شد و برخی از سایت‌ها و کانال‌های هواداری این موضوع را به عنوان یک شایعه مطرح کردند.

 روز جمعه و در ساعت ۱۹:۲۲ سایت رسمی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای در همین خصوص منتشر و اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ (٢٢ شهریور ٩٩) بسته شده است.

برنامه وقت اضافه با توجه به رسالتی که دارد و مهمترین اتفاقات فوتبال کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد این شایعه و متعاقب آن بیانیه‌ای که از سوی فدراسیون منتشر شد را بررسی کرد.

اهمیت موضوع آنقدر بود که برنامه وقت اضافه به بررسی این موضوع بپردازد و در همین زمینه با سه نفر ارتباط تلفنی برقرار کرد.

برنامه وقت اضافه ضمن تاکید بر حفظ منافع ملی و محکوم کردن هرگونه اقدام ضد منافع ملی اعلام می‌کند اظهارات افرادی که روی خط آمدند به معنای تایید آنها از سوی این برنامه نیست و موکدا اعلام می‌کند که حفظ منافع ملی و رعایت این مهم در اولویت قرار داشته و خط قرمز برنامه به شمار می‌رود.

در پایان لازم به یادآوری است که با رد شکایت النصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد که استناد طرف سعودی به اتفاقات رخ داده در برنامه هفته گذشته وقت اضافه ادعای واهی و به دور از واقعیت بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس