عربشاهی: در پرسپولیس نه بازیکن پول می گیرد نه طلبکار/خیانت بازی با هواداران و ندادن پول برانکو است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: خیانت به هوادار یعنی همین که مدیران باشگاه پول برانکو را ندهند و سبب کسر امتیاز شوند.

به گزارش مشرق، ضیاء عربشاهی درباره به تاخیر افتادن پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ از سوی مدیران پرسپولیس اظهار داشت:با وعده و وعید دادن کار درست نمی‌شود و مدیران باشگاه باید هر چه سریع‌تر این پول را پرداخت کنند. طبق صحبت خود رسول‌پناه پاداش پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به برانکو نمی‌رسد.من هم شنیده‌ام این پول تامین شده اما به نظر می‌رسد باز هم مدیریت باشگاه پرسپولیس به هواداران وعده می‌دهد.

وی افزود: مدیران پرسپولیس برای پرداخت طلب به برانکو اینقدر زمان کشتند که حد و مرز ندارد و اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که شاید با پرداخت نشدن این پول، از تیم امتیاز کسر شود. به قول معروف پرسپولیس به پایان کار رسیده و باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند که تیم گرفتار  نشود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان بالا آمده و اگر بنا باشد دچار کسر امتیاز شود به مشکل می‌خورد. این بحث ملی بوده و به 40 میلیون هوادار پرسپولیس برمی‌گردد. یک مدیر باید قبل از امضای قرارداد منابع مالی لازم را پیش‌بینی کند نه اینکه 5 مدیر بیایند و بروند و پول برانکو پرداخت نشود.

عربشاهی ادامه داد: خیانت به چه می‌گویند؟ خیانت همین بازی کردن با اعصاب و روان 40 میلیون هوادار پرسپولیس است. مدیر، سرپرست یا عضو هیأت مدیره باشگاه باید قبل از انعقاد با این مربی درباره منابع مالی‌اش تصمیم درستی می‌گرفتند. وقتی صندوق باشگاه را نگاه  نکرده و با برانکو قرارداد امضا کردند، تنها برای اینکه کنار وی عکسی داشته باشند نتیجه‌اش این می‌شود که باید پاسخگوی هواداران باشند.

وی افزود: متاسفانه نمی‌دانم چرا نهادهای نظارتی جلوی چنین مدیرانی را  نمی‌گیرند اما گاهی دیده می‌شود با برخی بدهکاران جزئی شدیدترین برخوردها صورت می‌گیرد. این همه پول در سال‌های اخیر در پرسپولیس جابجا شد ولی چه دلیل وجود دارد که حق و حقوق برانکو را پرداخت نمی‌کنند. وی در این ماجرا مظلوم واقع شده و حجب و حیای زیادی دارد. از رفتار برانکو سوء استفاده کرده و به این دلیل که می‌دانیم هواداران و پرسپولیس را دوست دارد، به خیال خودشان به این مربی لطمه می‌زنند اما آقایان بدانند با این کار به 40 میلیون هوادار آسیب می‌زنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد : هر جور شده باید در این 3-4 روز طلب برانکو را پرداخت کنند. پس از این تعطیلات دو سه روز بیشتر زمان نداریم در غیر این صورت پرسپولیس بیچاره می‌شود. رسول‌پناه باید از هر طریقی که شده پول برانکو را تهیه کند. بدهکاری باشگاه‌های ایرانی سبب شده AFC  و فیفا به ما بد نگاه کرده و آبرویمان برود.در صورتی که از لحاظ فنی حرف اول را در آسیا می‌زنیم.

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: پرسپولیس پول را به این زودی‌ها نمی‌دهد

عربشاهی درباره دلخوری یحیی‌ گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن پول برانکو ادامه داد: همین صحبت‌های اخیر گل‌محمدی نشان می‌دهد مدیران باشگاه به وی هم تنها وعده و وعید می‌دهند و این کار قشنگ نیست. یحیی با دلخوشی به پرسپولیس آمده و موفق شده تیم را 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان کند و به فینال لیگ قهرمانان برساند. نباید مدیران باشگاه چنین حرکت‌هایی انجام دهند و با پرداخت نکردن پول برانکو تیم رابه حاشیه ببرند.

وی افزود: نمی‌دانم چگونه است که در باشگاه پرسپولیس نه بازیکن و مربی پولش را می‌گیرد نه طلبکار. این پول‌ها کجا رفته؟ پول‌هایی که به حساب باشگاه واریز شده چگونه هزینه شده است؟ مگر این باشگاه با اسپانسر قرارداد نبسته و نمی‌گوید بیش از صد میلیارد درآمدزایی داشته است. این پول‌ها را چگونه هزینه کرده‌اید که همه می‌نالند؟

هافبک اسبق پرسپولیس افزود: مدیر باشگاه در تلویزیون می‌گوید 91 میلیارد هزینه داریم و 93 میلیارد هم درآمدزایی داشتیم. یک و نیم میلیارد هم جلو هستیم. با این تفاسیر چگونه این همه بدهی بار آورده‌اند؟ مگر علی‌اکبر طاهری چنین جملاتی نمی‌گفت؟ ایرج عرب و محمد حسن انصاری‌فرد از اسپانسر باشگاه پول گرفتند. الان بیایند پاسخ دهند پول را کجا هزینه کرده‌اند؟ رسول‌پناه هم فقط وعده می‌دهد اما وعده‌اش تنها زمانی محقق می‌شود که پول برانکو به حساب وی واریز شده باشد. این مدیران به پرسپولیس ظلم و به هواداران خیانت کرده اند.

وی عنوان کرد: از تک تک بازیکنان پرسپولیس که برای این تیم سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم ولی مدیران هم باید قدر این بچه‌ها را بدانند. با پرداخت به موقع پول از آنها قدردانی می‌شود. اینکه به فرودگاه بروند و یک شاخه گل به بازیکنان و کادر فنی بدهند، اسمش قدرشناسی نیست. جای گل و وعده دادن، پول بازیکن و مربی را بدهید که با جان و دل در آن فضای روانی بد حاکم در لیگ قهرمانان غیرت گذاشته و تیم را به فینال رساندند.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: اکنون زمان ما نیست که بازیکن فقط به پیراهن تیم غیرت داشته باشد و دنبال پولش نرود. من ضیاء عربشاهی هم اشتباه کردم که از خیر پول کلان گذشتم و اکنون دچار مشکل شده‌ام. آیا مدیر باشگاه اکنون دست مرا می‌گیرد؟ همین که جیب مرا نزند، جای شکر دارد. در دهه 60 باشگاه دورتموند آلمان 2 میلیون دلار برای چهار سال به من پول می‌داد اما به عشق هواداران به این تیم نرفتم. آیا اکنون مدیر پرسپولیس حاضر می‌شود به من پول دهد؟ 

عربشاهی افزود: بازیکن پرسپولیس نباید اشتباه مرا مرتکب شود. اگر پیشنهادی دارد حقش است و باید پول خوب بگیرد. اکنون از رد کردن پیشنهاد دورتموند پشیمان هستم. مهدی دادرس زنده و حاضر است. می‌توانید از وی بپرسید آیا یک باشگاه به من  پیشنهاد داد که با دریافت آپارتمان 220 متری شهرک آتی‌ساز از پرسپولیس جدا شوم یا خیر؟ ‌آن موقع قیمت این آپارتمان‌ها 3 میلیون و 400 بود. بازیکن اگر پیشنهاد خارجی دارد حقش است و باید پول بگیرد. کل فوتبالم بازیکن ملی بودم اما در 30 سالگی بازی را کنار گذاشتم.

وی ادامه داد: مدیر باشگاه اکنون جای حرف زدن پول برانکو را بدهد. آدم‌هایی به باشگاه می‌آیند که اصلا فوتبالی نیستند و تنها برای اسم و رسم پیدا کردن مدیر این تیم‌ها می‌شوند. آنها خوشحال شده و عشق می‌کنند کنار یک بازیکن فوتبال عکس یادگاری بیندازند. پسر این افراد هم در فامیل‌شان می‌گوید بروید ببینید بابای من مدیر پرسپولیس شده و با فلان بازیکن عکس انداخته است. آیا شاخه گل خرج زن و بچه مربی و بازیکن می‌شود؟ 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شجاع خلیل‌زاده از تیم قطری الان پیشنهاد دارد. خودش حاضر است 4 ساله با پرسپولیس قرارداد ببندد اما مدیر باشگاه قبول نمی‌کند و می‌گوید سن وی بالا رفته اما خلیل‌زاده با این سن در 32 سالگی مثل یک جوان 20 ساله بازی می‌کند. فوتبال بازی کردن مگر جوان و پیر دارد؟ بهترین بازیکن را باید در ترکیب قرار داد و به سن نگاه نکرد. 

عربشاهی تصریح کرد: با هیچ کسی در فوتبال رودربایستی ندارم زیرا در تمام رده‌ها بازی کرد و سطح فوتبالم هم بالا بوده است.چگونه امکان دارد مدیری یک بازیکن که دو روز قبل فوتبالش تمام شد سرمربی تیم کند و آنوقت من و امثال من بیرون بنشینیم. بدبختی در فوتبال ایران زیاد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Roya IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    باشگاه از اسپانسر صد میلیارد گرفته... پاداش اسیایی هم ۲ و نیم میلیون دلار بوده بدون درامدهای دیگه... اینکه میگن پول نیست دروغ محضه. چند مدیر عامل عوض شده که نشه رد پولها رو گرفت. مردم رو چی فرض کردن؟؟ چرا قوه قضاییه به این فساد ورود نمیکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس