پخش زیارت اربعین از شبکه شاد، ساعت ۱۴/راه اندازی پویش اربعینی موکب های خانگی مجازی

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: امروز پنجشنبه، در روز اربعین حسینی(ع)، ساعت ۲ بعدازظهر زیارت اربعین به طور زنده از طریق شبکه شاد و کانال سامانه اینترنتی پیشتازان(ساپ) پخش می شود.

به گزارش مشرق، اسماعیل بحری‌زاده با اشاره به راه اندازی پویش های اربعینی ویژه دانش آموزان و معلمان اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمودند همه در روز اربعین در خانه بنشینند و زیارات وارده را بخوانند، پویش های دانش آموزی را برای عشاق الحسین راه انداخته ایم.

وی افزود: چندی پیش فراخوان دادیم تا در قالب پویش «هر عمود یک آیه» دانش آموزان به نیت فاصله هر عمودی که می‌خواستند در پیاده روی اربعین طی کنند، یک آیه از قرآن کریم را با انتخاب خود تلاوت و ثواب آن را به روح امام حسین (ع) و یاران باوفایشان هدیه کنند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی همچنین با اشاره به راه اندازی پویش موکب‌های خانگی مجازی گفت: امروز پنجشنبه، در روز اربعین حسینی(ع)، ساعت ۲ بعدازظهر زیارت اربعین به طور زنده از طریق شبکه شاد و کانال سامانه اینترنتی پیشتازان(ساپ) پخش می شود.

بحری زاده افزود: دانش آموزان و فرهنگیان با ورود به سامانه در مراسم زیارت اربعین که توسط نوگلان حسینی اجرا خواهد شد حضور پیدا کرده و از منازل همراهی می کنند. از همه علاقه مندان اباعبدالله(ع) دعوت می کنیم همراه این برنامه باشند.

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت های اعلام شده، پیگیری برنامه های فرهنگی از طریق شبکه شاد که بستری امن است انجام می شود گفت: در این فراخوان اعلام کردیم که دانش آموزان فیلم های کوتاه خود از موکب های خانگی را به مراکز سازمان دانش آموزی در مناطق و شهرستان ها ارسال کنند تا بهترین آنها انتخاب شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس