سیما سادات لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسید.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه ۴۲۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 2
    واقعا دولت قصد نداره اقدامی برای کنترل بیماری انجام بده؟ چند نفر از مردم باید از بین برن؟
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      چه لطیف وآرام...!!!
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      0 0
      دیر شروع کردن قرنطینه اشتباه محض بود. زود تمام کردن قرنطینه حماقت بود. اجرای طرح ترافیک و اصرار بر اجرای طرح ترافیک با وجود افزایش دادن تعداد مبتلایان به کرونا و افزایش تلفات از کرونا خیلی بدتر از حماقت بود. ظاهراً اصرار بر اجرای مجدد طرح ترافیک خطای مجددی بر افزایش مبتلا کردن مردم به کرونا و افزایش دادن تلفات است.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    مشرق....؟؟؟!!!
  • رضا IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    انجام یکی از سنت های رسول الله در زمان وضو گرفتن شستن دهان و قرقره کردن می باشد و سنت دیگر شستن بینی می باشد که باعث کاهش آمار فوتی ها خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس