کد خبر 1127538
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
نجات یک بی‌خانمان از سوی محمد صلاح

مهاجم مسلمان لیورپول یک بی‌خانمان را در نزدیکی آنفیلد نجات داد و به او کمک مالی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میرور، محمد صلاح، مهاجم لیورپول پس از نجات دیوید کریگ، یک بی‌خانمان از آزار و اذیت گروهی از افراد در یک پمپ بنزین در نزدیکی آنفیلد ، به او کمک مالی کرد تا بار دیگر وجهه مثبت خود را به نمایش بگذارد.

این حادثه در تاریخ ۲۸ سپتامبر رخ داد، ساعاتی پس از آن که لیورپول آرسنال را در لیگ برتر ۳-۱ شکست داد. صلاح با دیدن گروهی از افراد که یک مرد بی‌خانمان را اذیت  می‌کنند به سمت یک پمپ بنزین در نزدیکی آنفیلد حرکت کرد.

این مهاجم مصری وارد عمل شد و این فرد بی‌خانمان را نجات داد. او پس از ترساندن گروه، به دستگاه پول نقد رفت تا ۱۰۰ پوند برای مرد برداشت کند.

بیشتر بخوانید:

سومین کرونایی لیورپول مشخص شد

دیوید کریگ به مدت شش سال بی‌خانمان بوده و صلاح را به عنوان "یک قهرمان واقعی" تحسین کرده است. او به سان گفت: محمد صلاح واقعا به مانند حضور در زمین فوتبال یک ستاره است. او به افرادی که قصد حمله به من را داشتند گفت این اتفاق می‌تواند در آینده برای شما رخ دهد. او سپس ۱۰۰ پوند به من داد که باورنکردنی بود. صلاح  از نظر من یک قهرمان واقعی است و می‌خواهم از او تشکر کنم.

صلاح در این فصل فرم خوبی برای لیورپول داشته است. ستاره سابق رم در حال حاضر با ۵ گل در همه رقابت‌ها بهترین گلزن این باشگاه است و امیدوار است بتواند هم‌چون سال قبل قهرمانی در لیگ را با تیمش به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاحسین IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    2 0
    درودبر شرفش .در واقعه غم انگیز و درناک کربلا ،امام حسین علیه السلام خطاب به کوفیان مسلمان نما فرمودند: اگر دین ندارید آزادمرد باشید. درود بر همه ی آزادمردان جهان
  • ممد IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    4 0
    محمد صلاح عالی است
  • امین IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 1
    صد پوند مبلغ بسیار ناچیزی در یک کشور اروپایی است که تاثیری در زندگی یک فقیر اروپا ایجاد کند.ولی همین کار را هم سلبریتی های ما یاد بگیرن خیلی خوبه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس