کد خبر 1125721
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۱۲

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، گروه توسعه ملی و دارویی رازک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو و آتیه‌ داده پرداز بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۲هزار و ۷۱۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۶هزار و ۱۴۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۸۹۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۹۳۶میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۳۶۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رشد بیش از ۴۲ هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و دارویی رازک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بهمن، ایران مرینوس و تاید واتر خاورمیانه بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۹۲۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۴۱میلیارد تومان در ۵۸۸هزار و ۳۵۹نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۹۵۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه تجارت نو و آتیه‌ داده پرداز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، تولید برق عسلویه مپنا و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس