کد خبر 1124727
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
مقاومت سعادتمند برابر فشار وزارت؛ استعفا نمی‌دهم

احمد سعادتمند برای خروج از فشار برکناری امروز خبر توافق با الکس نوری را اعلام کرد در حالی که طبق اخبار رسیده هیچ اتفاق جدیدی در روند مذاکرات رخ نداده است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که همه در انتظار رسمی شدن خبر برکناری احمد سعادتمند هستند، ساعتی پیش مدیرعامل استقلال خبر از توافق با الکس نوری داد و در عین حال اعلام کرد اعضای هیات مدیره باید در این باره تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: با الکس نوری توافق کرده‌ایم

اما پیگیری ها نشان می دهد در روند مذاکرات با الکس نوری هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و قبل از بازی با الشرطه عراق مذاکرات متوقف شده است. چند روز قبل از سفر استقلال به قطر برای لیگ قهرمانان آسیا الکس نوری بر سر تمام بندهای قرارداد با این باشگاه به توافق رسیده بود و مشکل بر سر دریافت دلاری یا ریالی دستمزدش بود که این موضوع مورد موافقت مرد ایرانی - آلمانی قرار نگرفته بود.

الکس نوری به هیچ عنوان حاضر نیست قرارداد خود را به صورت ریالی ببندد و این شرایط هیچ تغییری نکرده است. پس با توجه به شرایط کشور ایران امکان عقد قرارداد با الکس نوری وجود ندارد.

این که سعادتمند چطور در مورد توافق با الکس نوری صحبت کرده، موضوعی است که احتمالا فقط خودش می تواند در مورد آن توضیح بدهد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 1
    سعادتمند برای اینکه چهره محبوبی بشه بازیکن های بزرگ رو با پنج برابر قیمت خرید حتی بازیکن های دسته یک هم زیر دو میلیارد قرارداد نمی بندند سعادتمند و پرسپولیس باعث افزایش قیمت بازیکن ها شدند باید برخورد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس