کد خبر 1124715
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۹

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل، گروه صنعتی پاکشو و گروه صنعتی بارز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی غدیر بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰هزار و ۵۰۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۳هزار و ۴۱۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۱۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در بیش از ۹۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل، گروه صنعتی پاکشو و گروه صنعتی بازر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس خودرو، مارگارین و سیمان صوفیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۷۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۴۳میلیارد تومان در ۵۱۱هزار و ۸۱۴نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۲۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه میهن، بیمه دی و پالایش نفت لاوان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس