به گزارش مشرق، مجتبی توانگر نماینده مجلس در پاسخ به توییت علیرضا موعظی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توییتی نوشت: بدعت اتفاقا خیلی قبل‌تر شروع شد. نه «بزدل» و «ترسو» و «بی‌شناسنامه» و «متحجر» و «کم‌سواد» و «بروید به جهنم» گفتن‌ها یادمان رفته نه اینکه برخی با عملکردشان به ملت ایران توهین کرده‌اند. توهین البته کار ناپسندی است ولی وقتی باد می‌کاشتید باید به فکر می‌بودیدکه طوفان درو خواهید کرد!

پ.ن: صبح دیروز (۸ مهر ۹۹) اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی در مجلس یازدهم و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن تجارت وقتی در جایگاه مخالف وزارت علیرضا رزم‌حسینی پشت تریبون پارلمان رفت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: «آقای رئیس‌جمهور می‌دانید مردم در شهر چه می‌گویند؟ بیایید بروید ببینید چه می‌گویند. می‌گویند خدا ... را لعنت کند. این جمله‌ای است که در کشور گفته می‌شود.»

اظهاراتی که به واکنش معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور منجر شد و علیرضا معزی در توئیتی نوشت: «‌بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رئیس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنیع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند. ‌این بدعت با اهانت به ‎روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    15 1
    افرین فقط محور مقاومت....و مرگ بر دشمنش و ضدش....
  • شکست تحریف IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    9 1
    بهتر است که تفکر غربزده را هم لعنت کنیم تا دیگه همچین اشخاصی به مسئولیت نرسند
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 0
    در انتقام گیری خیلی جوانمردیم که فقط لعنت میکنیم وگرنه باید رییست مثل همون قاتل هایی که طرفدارشین تیکه تیکه میکردیم تا دیگه کسی به نظام و انقلاب ظلم نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس