کد خبر 1124474
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
نیویورک

شبکه بلومبرگ گزارش داد که ورشکستگی در نیویورک در زمان همه‌گیری ویروس کرونا در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق،   بلومبرگ سه شنبه شب افزود: شیوع ویروس کرونا تجارت در شهر نیویورک را زمین گیر کرده و تقریبا ۶هزار کسب و کار در مدت شیوع کرونا در این شهر تعطیل شده و درصد ورشکستگی در نیویورک نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش، کرونا هم اکنون موجب بسته شدن کرکره فروشگاه‌های مناطق تجاری هر پنج بخش نیویورک شده است و شرایط در این شهر بدتر نیز خواهد شد.

به نوشته بلومبرگ، از ۱۶ مارس تا ۲۷ سپتامبر (۲۶ اسفند تا ۶ مهر) بیش از ۶۰۰ کسب و کار فقط در مناطق جنوبی و شرقی نیویورک اعلام ورشکستگی کرده‌اند.

اداره خدمات تجارت‌های کوچک نیویورک نیز از ماه ژوئن (تیر) از طرف مشاغل کوچک حدود ۳۵ هزار درخواست کمک دریافت کرده است.

سازمان غیرانتفاعی مشارکت برای شهر نیویورک همچنین پیش بینی می‌کند که این بیماری همه گیر منجر به توقف دائمی حدود یک سوم ۲۳۰ هزار کسب و کار تجاری در نیویورک خواهد شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهر نیویورک روز یکشنبه برای اولین بار پس از سه ماه شمار مبتلایان جدید به بیماری کرونا در نیویورک به بیش از یک هزار نفر رسید.

آخرین بار در ماه ژوئن (خرداد) شمار مبتلایان کرونایی نیویورک به بیش از یک هزار نفر رسید.

افزایش مبتلایان کرونا در نیویوک در حالی روند صعودی دارد که هنوز فصل آنفلونزا در این شهر آغاز نشده و کارشناسان پیش از این در مورد ادغام آنفلونزا با کرونا هشدار داده بودند.

آخرین آمار نشان می‌دهد که تا بامداد چهارشنبه (۹ مهرماه ۹۹)  هفت میلیون و ۳۶۵ هزارو ۴۲۷ نفر در آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده و ۲۰۹ هزارو ۹۲۲ نفر نیز بر اثر این بیماری فوت شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 1
    خیلی ها که از نیویورک کوچ کردند رفتند شهرهای دیگه بزودی نیویورک میشه شهر ارواح که البته خیلی بهتر هست چون با این تعداد جمعیت و سازمان واقعا نیویورک به جز بدبختی چیزی دیگه نیست هر چند زمانی بود که درآمد نیویورک رو هر کسی ارزو میکرد حتی گداها!
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    حداقل مشرق چرت و پرت ننویس نیویورک را قرنطینه کردند که جلوی شیوع را گرفتن همه مردم تست می دهند هر روز کشته دیگه ندارند حالا بفرما تهران را بنویس تهران همه جا تا نصف شب بازه روزی صدها کشته کرونایی داره هیچ تستی از مردم نمیشه و فاجعه پشت فاجعه و هرچی پلاک شهرستانه تو تهران امد و رفت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس