کد خبر 1124467
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
«شـاه چاقوکـش» قاتـل شد

جوان ۳۱ ساله معروف به «شاه» که به دلیل چاقوکشی در تهران تحت تعقیب بود، به اتهام قتل عمدی با چاقو در مشهد دستگیر شد.

به گزارش مشرق، عصر هشتم فروردین، اهالی کوچه گلشید در خیابان توس ۱۴۸، جسد خون آلود مردی حدود ۳۶ ساله را دیدند که کنار دیوار منزلی در انتهای کوچه افتاده بود. تماس اهالی با پلیس ۱۱۰، نیروهای انتظامی را به محل کشف جسد کشاند و به این ترتیب مشخص شد که جوان تبعه خارجی با وارد آمدن ضربات چاقو به قتل رسیده است. در پی گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل کشف جسد شد و این گونه تحقیقات قضایی زیر ذره بین فرضیه‌های متفاوت جنایی قرار گرفت.

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که جوان تبعه خارجی به دنبال درگیری با یکی از اهالی همان محل به قتل رسیده است، اما کسی این درگیری مرگبار را ندیده بود! به همین دلیل قاضی میرزایی با دادن دستورات ویژه و راهنمایی کارآگاهان، از آنان خواست دامنه تحقیقات خود را در موضوعات اجتماعی ادامه دهند و به ردیابی آثار خون‌های ریخته شده در محل بپردازند.

گزارش ها حاکی است ادامه تحقیقات نشان داد که جنایت مقابل منزل یکی از اهالی همان منطقه رخ داده است بنابراین کارآگاهان برخی از ساکنان آن منزل را در حالی مورد بازجویی قرار دادند که همه آن‌ها از ماجرای قتل ابراز بی اطلاعی می‌کردند در همین حال کارآگاهان به شگردهای اطلاعاتی متوسل شدند تا این که دختری از ساکنان همان منزل از ایجاد مزاحمت توسط عباس – خ (مقتول) برای یکی از بستگانش خبر داد.

این ماجرا ادامه بررسی‌ها را به سوی موضوعات اخلاقی و اجتماعی کشاند به طوری که یکی از اهالی همان منزل به ناچار از درگیری خونین بین برادرش و عباس – خ سخن راند و اظهارکرد: او (مقتول) برای خواهرم ایجاد مزاحمت می‌کرد که برادرم «علی» این صحنه را دید و با او درگیر شد. لحظاتی بعد درگیری آن‌ها به چاقوکشی انجامید و برادرم از صحنه حادثه گریخت. براساس این گزارش، به دنبال اظهارات این زن جوان، تحقیقات گسترده کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه جوان ۳۱ ساله فراری معروف به «شاه» آغاز شد، اما او به مکان نامعلومی گریخته بود. در این حال یکی از خواهران متهم به قتل به اتهام فراری دادن قاتل بازداشت شد و تحقیقات با نظارت و هدایت سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه یافت. از سوی دیگر گروهی از کارشناسان متخصص اداره اطلاعات جنایی به سرپرستی سرهنگ سلطانیان برای ردزنی متهم فراری وارد عمل شدند و به یاری کارآگاهان آمدند تا این که سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهم در استان لرستان به دست آمد. بررسی‌های غیرمحسوس نشان می‌داد که «شاه» در یکی از روستاهای بروجرد مشغول کارگری در باغ‌های گردو است بنابراین آن‌ها با استفاده از شیوه‌های فنی و پلیسی او را به مشهد کشاندند و به این ترتیب زمینه‌های دستگیری وی فراهم شد.

گزارش ها حاکی است، سپیده دم روز گذشته زمانی که متهم در منزل خواهر دوقلویش به خواب رفته بود، گروه ویژه کارآگاهان با هدایت سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس اداره جنایی آگاهی) آماده عملیات شدند و او را در اقدامی غافلگیرانه به دام انداختند. این جوان معروف به «شاه» که بلافاصله به اتاق بازجویی پلیس آگاهی منتقل شده بود، در حضور قاضی میرزایی در حالی مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت که بررسی‌ها نشان داد او قبل از وقوع جنایت در یک رستوران در تهران کار می‌کرد که با صاحبکارش درگیر شده و او را با ضربات چاقو مجروح کرده است که به همین اتهام تحت تعقیب پلیس تهران بزرگ قرار داشت. متهم این پرونده جنایی در اظهارات خود ضمن اعتراف صریح به قتل جوان افغانی در مشهد گفت: وقتی از تهران به مشهد گریختم در منزل یکی از دوستانم مخفی شدم، ولی گاهی به خواهرانم سر می‌زدم تا این که روز حادثه (هشتم فروردین) دیدم عباس برای یکی از خواهرانم مزاحمت ایجاد می‌کند با دیدن این صحنه و در حالی که عصبانی شده بودم به سمت او رفتم و اعتراض کردم، اما او به من فحاشی کرد که من هم چاقو را بیرون کشیدم و دو ضربه بر پیکرش فرود آوردم بعد از آن هم چاقو را انداختم و فرار کردم. بنابر این گزارش، تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت هولناک از سوی کارآگاهان و با دستورات محرمانه قاضی میرزایی ادامه دارد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    24 4
    کثیف پلید ! خدایا کی میشه این راهزنهای وحشی همه اعدام بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      15 3
      تبعه خارجی برای خواهرش مزاحمت ایجاد کرده
    • بهزاد NL ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      12 4
      ایجاد مزاحمت کرده یه کتک بهش میزنه ولش میکنه نه اینکه آدم بکشه!
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      3 0
      سلام . وقتی که انسانها درست و بموقع تربیت شوند این کارها تمام میشود...
  • DE ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    4 4
    «شاه» در یکی از روستاهای بروجرد ...در باغ‌های گردو...دستگیر... شد./ صاحب باغ دزدی را بالای درخت گردو دید فریاد زد بالای درخت گردو چه میکنی؟دزد گفت توت میخورم. صاحب باغ کفت ابله این درخت گردوست. گفت میدانم توت خشکه در جیبم دارم. چرا یک فرد چنین سرنوشت شومی دارد؟
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 0
    همون قیافت هم به شاه های جلاد میخورد..خوب اسمی برخودت نهادی ببین این چه جونوری بوده که بخاطر قلدری وزورگویی وترس ازش اسم شاه یا "آغامحمد خان قاجار"گذاشتن فقط تاج وتختی کم داشته!هیکل عین درخت چنار!بی صفتی ووحشی گری عین گرگ درنده البته بلانسبت گرگ..پست فترت شاه که ترسو نمیشه!؟وفرارکنه چطور دچار عذاب وجدان نشدی..
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    4 3
    این هم عاقبت شاه!!
  • محمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    14 1
    خوب وقثی برای خواهرش ایجاد مزاحمت کرده نمی توانسته بی خیال باشد اما زیاده روی کرده
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 1
    سلبریتی ها بیان هشتگ بزنن نه به اعدام
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 2
    سلام . وقتی که انسانها درست و بموقع تربیت شوند این کارها تمام میشود...
  • معلم IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 1
    خوب میشد دسته گلی برای این مزاحم می فرستاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس