ارمنستان مدعی شد: ترکیه در درگیری قره باغ حضور دارد

نخست وزیر ارمنستان ادعا کرد که ترکیه در درگیری در قره باغ حضور دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،  نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان مدعی دخالت ترکیه در منازعه قره باغ شد.

نخست وزیر ارمنستان در برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه یک تلویزیون روسیه گفت: "ترکیه در واقع درگیر این روند است. "

نخست وزیر ارمنستان ادعا کرد: "براساس اطلاعات موثق ما، مربیان نظامی و پرسنل عالی رتبه نظامی (ترکیه) در حال حاضر در پست‌های فرماندهی جمهوری آذربایجان هستند و حتی در برخی نقاط عملیات نظامی را هدایت می‌کنند. "

پاشینیان تاکید کرد: ملت ما حق تعیین سرنوشت خود را دارند و جامعه جهانی باید ترکیه را وادار کند از درگیری در منطقه ناگورنو- قره‌باغ عقب‌نشینی کند.

او اشاره کرد: جامعه جهانی باید خصومت جمهوری آذربایجان و ترکیه را محکوم کند چراکه موجودیت ملت ارمنستان در معرض تهدید است.

پاشینیان خاطرنشان کرد: فضا برای انجام مذاکرات باجمهوری آذربایجان در حالی‌که عملیات نظامی در منطقه ناگورنو- قره‌باغ در جریان است، مناسب نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • فردین IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    16 5
    الان میخوای شکستت سختت رو مدیون حضور ترکیه بکنی ؟؟؟ الان هم باز پس گیری قره باغ سببش حضور ترکیه بود حقا خخخخ
    • ... RO ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      11 3
      مثل بعضی ها که میرن بازار لباس ترکیه میخرند پوز میدند یا میرن ترکیه گردش ... اینهم اسم ترکیه رو میاره کلاسش بره بالا
  • روزبه IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    25 8
    ارمنستان در زمان اشغال سرزمینهای کشور همسایه بایستی به فکر امروز هم می بود،اقدام آذربایجان برای آزادسازی سرزمینهای اشغالی خود از مشروعیت بین المللی برخوردار هست که اتفاقا ارمنستان رو در موضع ضعف حمایت توسط هم پیمانان قرار داده
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 18
    ترکیه فوضول دیگه بر نمیگرده امپراطوری عثمانی !!!!!!!!!!!!!!!! منطقه رو متشنج نکن !!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب نفهمی هستی اردوغان!!!!!!!!!!!!!! فقط الان صلح باید برقرار بشه.
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    4 5
    بسته تمام کنید این فتنه رو که عاقبت شومی داره. منطقه به خاک و خون کشیده میشه. بیچاره ملت این دو کشور کوچک. بیچاره ملت شیعه آذربایجان . بیچاره ملت ارمنستان که قبلا هم نسل کشی شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • قره باغ خاک اسلام است US ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      6 1
      ارمنستان کی نسل کشی شده جاهل بهتر بری سالگرد مردم خوجالی رو بخونی که چطور مظلومانه توسط عرمنی ها فوت شدند خجالت بکش بی غیرت حداقل اینو بفهم وقتی سربازان غیور ایرانی که برای آزادی آبادان عراقی ها رو می کشتند باز هم این حرفو میزدی
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    14 6
    ترکیه و اذربایجان با مرزهای برسمیت شناخته شده ارمنستان کاری ندارند بلکه میخواهند اون مناطقی که اشغال کردی رو باز بگیرند اگه وارد مرزهای برسمیت شناخته شما شوند ما اذریهای ایران جلوشون وا میستیم ولی الان ما هم با اونهاییم درضمن با این برنامه ها سعی نکن پای روسیه رو به میان بکشی روسیه خودش بقدر کافی دشمن داره از اروپا و امریکا گرفته تا اوکراین و گرجستان اونها بخاطر یه ذره ارمنستان با ترکیه جنگ نخواهند کرد هوچی گری نکن و قطعنامه های سازمان ملل رو اجرا کن تا دیر نشده
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 3
    اره تو راس میگی فعلا تو آغوش اربابت هستی
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    13 2
    مردم شما حق ندارن در مورد خاک آذربایجان نظر بدن. با این فرمون هم خاک رو میگیریم و هم با اقتصاد داغونی که دارید همون ارمنستان خالی از سکنه میشه.
  • رامین IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    16 2
    یه چیز خیلی جالبه چندین قوم تو دنیا هستن که ادعا دارن نسل کشی در مورد اونها صورت گرفته یکیش یهودیا و یکیشم ارمنیها ... نکته جالش اینه که خودشون همین الان خاک کشور دیگه ای رو اشغال کردند و ادعای سرزمین های بسیار بزرگ در گذشته رو دارن اسرائیل بزرگ ارمنستان بزرگ
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    12 3
    ارمنستان یکی از دشمنان اصلی مسلمانان است جنایات انان را در کشتن مردم آذربایجان را فراموش نکرده ایم جنایتکار و متجاوز است با لگد بیرونشان خواهیم کرد
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    7 3
    بله ملت شما حق تعیین سرنوشت خود را دارد ولی مردم قره باغ و7 رایون اشغالی اطراف قره باغ که لااقل 3 برابر خود قره باغ مساحت و 800 هزار نفر جمعیت اواره شیعه داره چطور؟
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    5 3
    آذربایجان فیلم منهدم شدن اس ۳۰۰ متعلق به ارمنستان رو منتشر کرد
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 0
    علی اف همچنین حضور شماری از تروریست ها از سوریه در میان نیروهای جمهوری آذربایجان را تکذیب و آن را گزارش های کذب منابع ارمنی عنوان کرد و گفت: هیچ دلیلی در این زمینه وجود ندارد و ما با جمعیت ۱۰ میلیون نفره، دهها هزار نیروی بسیجی در برابر ارمنستان با جمعیت دو میلیون نفره داریم و نیاز به نیروی انسانی دیگر نداریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس