سیدحسین حسینی

ظاهرا سیدحسین حسینی و استقلال به ایستگاه پایانی رسیدند و این دروازه بان با پیراهن یک تیم دیگر در لیگ برتر بیستم حاضر خواهد شد!

سرویس ورزش مشرق - با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بازهم حواشی تمام نشدنی از هر طرف به این تیم هجوم آورده و هر روز (و شاید هر چند ساعت!) خبری جنجالی از این تیم منتشر می شود.

در حالی که در دو روز اخیر اخبار باشگاه استقلال به حواشی درگیری بازیکنان و کادر فنی در فرودگاه و نیز اظهارات جنجالی احمد سعادتمند درباره قلیان کشیدن یکی از بازیکنان در اردوی دوحه و نیز بحث تکراری استراماچونی اختصاص داشته، امروز خبری درخصوص دروازه بان آبی پوشان شنیده شد که شائبه هایی را به وجود می آورد.

شنیده شده، سیدحسین حسینی که این روزها آماج حملات هواداران استقلال است و حتی شب گذشته تلویحا در صفحه شخصی خود از رفتن سخن گفت، با یکی دو تیم مطرح لیگ برتر مذاکراتی داشته و حتی به توافق هم رسیده است. البته گفته می شود با یکی از این دو تیم قرارداد داخلی هم بسته و به زودی خبر رسمی آن منتشر می شود.

این در حالی است که هنوز وضعیت پرونده شکایت تراکتور از محمدرشید مظاهری در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مشخص نشده و معلوم نیست اگر حکم به سود تراکتور باشد و مظاهری با محرومیت مواجه شود، با رفتن حسینی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، وضعیت دروازه این تیم در لیگ بیستم چه خواهد شد. اینکه در این شرایط استقلالی‌ها به راحتی به حسینی اجازه می‌دهند که با وجود داشتن قرارداد وارد مذاکره با تیم دیگری شود، چه معنی دارد؟ آیا واقعا آنها از سوی برخی از افراد در فدراسیون فوتبال به این نتیجه پی برده‌اند که رای کمیته وضعیت به سودشان صادر خواهد شد؟

در هر صورت باید منتظر ماند و دید سرانجام مدیریت استقلال که پس از دربی جام حذفی فضای تیم را با اقدامات نسنجیده ملتهب کرده و به قیمت از دست رفتن یک جام و حذف از آسیا تمام شده است چگونه این حواشی را جمع خواهد کرد و هواداران نگران استقلال را آرام خواهد کرد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 4
    حسینی جام حذفی را تقدیم تراکتور کرد
    • خودم IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      2 1
      شمارو به خدا بزارید این ادم به همراه فرشید باقری زکی پور علی دشتی از استقلال برن بخدا اگه کسی یه ذره فوتبال بازی کرده باشه و فوتبالو بشناسه میدونه اینا اصلن در حد تیم لیگ برتری نیستن چه برسه به استقلال
  • پیروزه IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 1
    خدا به همرات بدترین گاری که توی این چند سال اخیر استقلال به خودش دیده است همین بهتر که رفت .......
  • hasan IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    تا وقتی رحمتی بود حسینی خوب کار میکرد ولی از زمانی یکه تاز استقلال شد گند زد به همه چیز ، اون گلی که از پاختکور خورد حال همه رو گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس