توضیح وزارت ورزش درمورد اتفاقات ناشایست در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارت خانه مجوزی برای برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی صادر نکرده و ارتباطی هم با این نمایشگاه ندارد.

به گزارش مشرق، نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای لوازم و تجیهزات ورزشی تهران(SPORTEX IRAN) از 5 مهر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و امروز هم به اتمام می رسد.

این دوره با هفته دفاع مقدس و ماه صفر همزمان شده است. با این وجود، فضای محل برگزاری و نوع پوشش بانوانی که به عنوان مدل تبلیغاتی در این نمایشگاه به کار گرفته شده اند، هیچ سنخیتی با این ایام و به ویژه فرهنگ ایرانی- اسلامی ندارد و نوعی از هنجارشکنی و بی توجهی به ارزشها را به نمایش گذاشته است.

برهمین اساس در روزهای اخیر انتقادهای زیادی از وزارت ورزش و جوانان به دلیل صدور مجوز برگزاری نمایشگاه و حضور وزیر ورزش و معاونانش در مراسم افتتاحیه صورت گرفته که جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در این باره اظهار داشت: این نمایشگاه هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد بلکه زیرنظر وزارت صمت و شرکت نمایشگاه های این وزارتخانه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

علی‌نژاد: ممنوعیتی برای حضور مربیان خارجی در تیم‌های ملی نداریم

وی افزود: به جهت حمایت از تولید ملی، وزیر ورزش و جوانان در روز افتتاحیه، از این نمایشگاه بازدید کرد. هیچ اطلاعی هم از اینکه چه افرادی در برگزاری و اجاره غرفه های نمایشگاه مشارکت داشته یا این غرفه ها را با چه مبلغی اجاره کرده اند، نداشتیم بلکه این افراد را خود مسئولان شرکت نمایشگاهی وزارت صمت انتخاب کرده اند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش تصریح کرد: صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه با مسئول حراست وزارت صمت و محل نمایشگاه های بین المللی تهران صحبت کردم. متاسفانه نظارت درستی صورت نگرفته و بیلبوردهایی که در این نمایشگاه دیده می شود و حتی نوع پوشش برخی بانوان حاضر در آن، به هیچ وجه در شان جمهوری اسلامی نیست. حتی به نیروهای ناجا حاضر در محل هم گفتم انتظار داریم به عنوان اماکن با این موضوع برخورد کنند.

سمیعی ادامه داد: برخی افراد که از جمهوری اسلامی حقوق می گیرند، باید از آرمان های نظام صیانت کنند که متاسفانه در این نمایشگاه در این امر غفلت شده است. باز هم تاکید می کنم 25 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی حضور دارند و مسئولان وزارت ورزش هم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در افتتاحیه حضور یافتند اما برگزاری هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. بی سلیقگی و کج سلیقگی مسئولان برگزاری نمایشگاه سبب شد حرمت و احترام این ماه هم رعایت نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    10 2
    بالاخره یک نفر مسؤل برگزاری این نمایشگاه بوده یا نه؟ نمایشگاه خودجوش که نبوده ،بوده ؟عجیب نیست که هیچ مردی پیدا نمی شود که مسئولیت این اقدام زشت و هتاکانه را بپیذیرد.تا کی باید به این خیانت ها و اقدامات هتاکانه سکوت کنیم؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    8 2
    از اولش هم معلوم بود که میگن اصلا به ما ربطی نداره مملکت بیصاحب همینه دیگه
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 2
    وقتی رئیس جمهور از لونش بیرون نمیاد انگار رو تختش راحت خوابیده همین میشه دیگه
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    غیرت کجاست؟؟؟
  • علی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    عزیزم کسی نگفت شما صاحب و متولی نمایشگاه هستید.... وقتی ادعا دارید اونجا از نظر فرهنگی و شئو نات مناسب نیست ، چرا وزیر خوشتیپ تون میره افتتاح می کنه و سان میده
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    هرکی به هرکیه دیگه هچکی دیگه صاحبش رو نمی شناسه والا ،
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    واقعا متاسفم برای برگزار کنندگان این نمایشگاه و از این همه بی غیرتی!!!! از مسئولین مربوطه میخواهیم که با عاملان این بی حرمتی ها برخورد قاطعانه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس