کد خبر 1124247
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
عالیشاه: با جان و دل برای رسیدن به فینال می‌جنگیم/ امیدوارم یکشنبه از قطر برگردیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم، فردا (چهارشنبه) به عنوان پیروز از میدان خارج شویم و  یکشنبه از قطر به تهران برگردیم.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از بازی برابر پاختاکور ازبکستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا فرا رسیدن سالگرد فوت هادی نوروزی، کاپیتان سابق پرسپولیس را تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم روحش شاد باشد و بتوانیم فردا(چهارشنبه) خوشحالش کنیم.

وی در ادامه راجع به بازی برابر نماینده ازبکستان و تاثیر هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: شکی نیست که بازی سختی پیش رو داریم اما وجه تمایز ما با سایر تیم‌ها، هوادارانمان هستند. انرژی مثبتی که از هوادارنمان می‌گیریم همیشه برای ما خوب بوده است و شک نکنید که تاثیر دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما در بازی با پاختاکور رخ بدهد و نهایتا بتوانیم به فینال آسیا برسیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: بازیکنانم از بُردن خسته نمی‌شوند/ راحت کنار نمی‌کشیم

کاپیتان دوم پرسپولیس در پایان راجع به دلیل موفقیت این تیم در سالیان اخیر اذعان داشت: مهترین عاملی که در چند سال اخیر باعث شده خوب نتیجه بگیریم این است که بچه‌ها می‌دانند برای چه تیمی بازی می‌کنند و غرور آنها را نگرفته است. در هر بازی با توجه به انرژی مثبت هواداران، تلاش مضاعف می‌شود. در اینکه پاختاکور تیم خوبی است شکی وجود ندارد اما با توجه به اینکه ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم با جان و دل می‌جنگیم و مطئن باشید که این اتفاق رخ می‌دهد. انشالله امیدوارم با دعای خیر مردم فردا به عنوان پیروز از میدان خارج شویم و  یکشنبه از قطر به تهران برگردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب(فردا) از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس