گل‌محمدی: بازیکنانم از بُردن خسته نمی‌شوند/ راحت کنار نمی‌کشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه سختی را تا اینجا طی کردیم و راحت جایگاهمان را از دست نخواهیم داد. هیچ وقت بازیکنانم از پیروزی خسته نمی‌شوند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان با اشاره به این مسابقه، اظهار داشت: پیش از هر چیز برای سرمربی تیم فوتبال پاختاکور آرزوی سلامتی دارم امیدوارم او هر چه زودتر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد. امشب سالگرد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم است. بازیکنان پرسپولیس بعد از فوت او انگیزه زیادی گرفتند و امیدوارم روح او شاد باشد.

وی افزود: بازی فردا مسابقه حساسی است. با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و راضی نیستیم راحت جایگاهمان را از دست دهیم. از گروه سختی به عنوان تیم صدر نشین بالا آمدیم و السد را که یکی از بهترین تیم‌های این دوره از مسابقات بود را حذف کردیم. انرژی زیادی مصرف کردیم تا به اینجا برسیم. انگیزه های ما برای این مسابقه چند برابر شده و از نظر روحی و روانی آماده بازی هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر گلر سابق پرسپولیس و پاختاکور درمورد برخورد دو تیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:  برابر تیمی بازی داریم که یک روز بیشتر استراحت کرده و آمادگی بهتری برای این مسابقه دارد. آنها فوتبال ماشینی ارائه می دهند که این کار را سخت کرده است. باید خیلی خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا از این مرحله هم عبور کنیم.

وی گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ممکن است گل بزنیم و یا شاید هم گل بخوریم. پیش از این تجربه گل خوردن را داشتیم. در لیگ ایران ۱۰ نفره شدیم و ۲ گل هم از حریف عقب افتادیم اما با ۳ گل به حریف زدیم.بازیکنانم به سطحی رسیدند که هر نتیجه‌ای را می‌توانند جبران کنند. شاید تجربه این را در لیگ قهرمانان نداشته باشیم اما بازیکنانم این را ثابت کردند. باید از نظر ذهنی آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم تا برای جبران آن حاضر باشیم و نتیجه را بازگردانیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: مسائل فیزیکی و خستگی بخشی از فوتبال است اما مسائل روحی روانی و انگیزشی بخش مهمی است که ما از این نظر شرایط خوبی داریم. اینکه نتایج اخیر تیم‌ها بخواهد در بازی فردا تاثیرگذار باشد، کاملا اشتباه است اما به معنای واقعی یک تیم هستیم و با یکدیگر می توانیم نتایج خوبی بگیریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هیچ وقت از برد خسته نمی‌شویم چرا که انگیزه ما متفاوت است و دعای ۴۵ میلیون هوادار پشت ما است و انرژی زیادی به ما می دهد. امیدوارم بتوانیم آنها را شاد کنیم و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(چهارشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    پرسپوليس ميبره به حق علی. انقدر که تهمت ناروا به اين تيم زدند و مورد مظلوميت واقع شد، بالاخره خدا جای حق نشسته.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 1
    به امید باخت پرسپولیس. این تیم با رانت و زد وبند به اینجا رسیده، انشالله که با تعداد گلهای زیاد شکست می‌خورد.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    بازیکنانم!!!!!! ایشان هم ژست مربیان بزرگ را می گیرند، عجب!!!!
  • پرسپولیس با غیرت IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    با توکل بر خداوند و همت کادر فنی و آقا یحیی و بازیکنان باغیرت و با تعصب پرسپولیس میبریم ان شاءالله
  • علی GB ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    سالهاست که شب و روز عده ای در حال دعا برای باختن پرسپولیس هستند و سالهاست که پرسپولیس در عمل نشون میده با نشستن و دعا و نفرین تا اخر عمر داری وقتت رو تلف می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس