واکنش استراماچونی به صحبت‌های سعادتمند: دروغ‌ها را تمام کنید

سرمربی اسبق استقلال در واکنش به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل این باشگاه، گفت: دروغ‌ها را تمام کنید چرا که همه خسته شده‌اند. شما هیچ وقت خواستار بازگشتم نبودید.

به گزارش مشرق، شب گذشته احمد سعادتمند در گفت‌وگویی جنجالی مدعی شد که استقلال با ارقام زیادی برای بازگشت استراماچونی تلاش کرد اما او پیشنهاد مجدد حضور در این تیم را نپذیرفت. سعادتمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد که محبوبیت استراماچونی باعث شده تا قیمت او بالا برود.

با این حال، صحبت‌های شب گذشته مدیرعامل استقلال با واکنش تند آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق آبی‌پوشان همراه بود.

او با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد که مدیران استقلال دروغ‌گو هستند و اقدامی برای بازگشت او انجام ندادند.

استراماچونی در این پیام و به زبان فارسی نوشت: «اگر ممکن است پرس‌وجو کنید که چه کسی چگونه کجا و کی به من پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو به علاوه یک میلیون و دویست هزار یورو قرارداد جدید را داد؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می‌کند در حالی که من با مبلغ بسیار کمتر به ایران آمدم.

بیشتر بخوانید:

افشاگری سعادتمند درباره استراماچونی، قلیان کشیدن و شب زنده‌داری استقلالی‌ها

چطور ممکن است که من از این پیشنهاد خبر نداشتم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندارند که من را برگردانند که به این موضوع احترام می‌گذارم. شاید کسی دوست ندارد که سرمربی تنها تصمیم گیرنده در مورد جذب بازیکنان باشد که من به آن احترام می‌گذارم. شای یک مربی دیگر را به من ترجیح می‌دهند که باز هم به آن احترام می‌گذارم. شاید به طور کلی اصلا نمی‌خواهند برگردم.

ولی دروغ‌ها را تمام کنید. طرفداران استقلال هم خسته شده‌اند. هرگز پیشنهادی را رد نکردم چرا که اصلا از سمت باشگاه به من پیشنهادی ارائه نشد. آنها فقط نشان دادند که می‌خواهند بازگردم، در حالی که هیچ وقت خواستار برگشتم نبودند.

 ممکن است لطفا بپرسید آن فرد واسطه که باشگاه در ماه جولای برای مذاکره معرفی کرد الان کجاست؟ چرا ناپدید شد؟ مذاکرات را وقتی که فهمید غیر واقعی است به طور کل رها کرد. و اینکه چرا باشگاه پس از فینال جام‌حذفی نامم را اعلام کرد و در مورد مذاکرات با من صحبت کردند اما هیچ کس از باشگاه حتی از مربی آینده و مورد نظرشان در مورد بازیکنان و برنامه تیم چیزی نپرسید و با بازیکنان قدیمی تمدید کرد و بازیکن های جدید را بدون هیچ مشورتی به خدمت گرفت.

همه چیز غیر واقعی بود مثل اعدادی که روز گذشته در مورد صحبت شد. تمام هدفشان همین بود که فقط به مردم نشان دهند که تمام تلاششان را برای برگردادند استراماچونی انجام دادند. ولی در واقع هیچ اقدام محکم و جدی در این ۲ ماه اتفاق نیفتاد و فقط حرف بود.

دیگر این حرف‌ها را تمام کنید و لطفا در حال حاضر با من یا بدون من فقط برای ساختن یک تیم فوق العاده و تلاش برای قهرمانی تمرکز کنید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    هیچ استقلالی حرفهای سعادتمند رو باور نکرد.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    استقلال قربانی سه چيز شد: مديران کودن به معنی واقعی؛ استراماچونی شارلاتان و حقه باز؛ هواداران ساده دل و بی فکر.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    وقتی در مذاکرات خودت رو نشون نمیدی و وکیلت میاد جلو برای همین موقع هاست که به راحتی تکذیب کنی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس