در گذشته برای خرید لوازم منزل کمتر کسی به خرید آنلاین آنها فکر می‌کرد، اما امروز با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و گسترش فروشگاههای معتبری همچون دیجی کالا، امکان خرید آنلاین لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه هم فراهم شده است.

اما در این میان همچنان خلعی در خرید اینترنتی دیده می‌شود و آن هم نبود یک همراه و راهنماست، در واقع در خرید حضوری ما این فرصت را داریم که با مشاور فروش در فروشگاه مورد نظر گفتگو کنیم و اطلاعات لازم پیش از خرید را دریافت کنیم.

به طور مثال در خرید حضوری این فرصت وجود دارد که بودجه مورد نظرتان را به فروشنده بگویید و ایشان شما را راهنمایی کنند.

یا مثلا در خرید یک دستگاه توستر، درباره نیازتان  انتظاراتتان از دستگاه با فروشنده صحبت می‌کنید و ایشان شما را راهنمایی کرده و مدل‌هایی را با توجه به نیازتان به شما معرفی می‌کنند.

اما در خرید اینترنتی چطور می توانیم یک راهنما داشته باشیم؟

این خلع در خرید اینترنتی تا حدی با ارایه مشخصات و توضیحات محصولات رفع شده است، مثلا تلاش شده است که با ارایه عکس‌های واضح و بعضا 360 درجه از محصول تا حد زیادی ابعاد و حتی جنس محصول را برای مشتری مشخص کنیم.

یا با امکان دادن نظر توسط خریداران، تا حدی می‌توان نظر دیگران را در مورد این محصول و تجربه استفاده آنها از محصول را فهمید.

اما کمی بعد با شکل گیری سایت‌های نقد و بررسی محصولات این خلع بیش از گذشته پر شد، سایت‌هایی که در زمینه خاصی فعالیت کرده و محصولات مرتبط با آن زمینه را برای کاربر نقد و بررسی می‌کنند تا در نهایت کاربر بتواند خرید آگاهانه تری داشته باشد.

سایت خریدیار یکی از همان سایت‌های نقد و بررسی محصولات است که در زمینه لوازم خانگی و منزل این خلع را پر کرده است، خریدیار تلاش می‌کند که اطلاعات لازم را پیش از خرید لوازم خانگی و منزل در اختیار شما قرار دهد.

در خریدیار بخش‌های مختلفی مانند راهنمای خرید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه ، لوازم دکوراتیو و سایر لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارند ک در تمامی این بخش‌ها ما یک هدف را دنبال می‌کنیم، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول.

 شاید تصور کنید که هدف ما فقط معرفی پرفروش‌ترین هاست، در حالی که هدف ما معرفی بهترین محصول برای شماست، در حقیقت شناسایی بهترین محصول بازار شاید کار سختی نباشد، اما شناسایی بهترین محصولی که برای شما مناسب است قطعا کار آسانی نیست، ما در این راستا همراه شما هستیم.

به طور مثال گران قیمت ترین قهوه ساز بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد، اما اگر بودجه شما 1.5 میلیون تومان است، پس ما در سایت خریدیار بهترین دستگاه قهوه ساز در این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

در گذشته نیز وبسایت های نقد و بررسی محصولات به خصوص محصولات دیجیتال فعالیت داشتند، اما نقطه ضعف این وبسایت‌ها، عدم امکان خرید آنلاین بود.

به طور مثال در گذشته سرچ می‌کردید بهترین همزن برقی، اما در نهایت فقط مدل‌های مختلف را می‌دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود.

اما در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر آن هم با امکان خرید با تخفیف وجود دارد، خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می‌کند تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.

در واقع شما می‌توانید بعد مطالعه نقد و بررسی محصولات مختلف، لینک خرید محصول مورد نظر که مربوط به دیجی کالا می‌باشد را هم مشاهده کنید و برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

انتخاب اشتباه هزینه‌ زیادی برایتان خواهد داشت

شاید اگر ما در خرید خیلی از لوازم منزل یک راهنمای دلسوز در کنار خود داشتیم خریدهای بهتر و البته به صرفه‌تری را انجام می‌دادیم.

به طور مثال اگر می‌دانستیم که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایمان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردیم، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنیم.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودیم، محصول مورد نظر را بهتر انتخاب می‌کردیم تا نیاز نباشد هر کدام یکی در خانه داشته باشیم.

بنابراین بهتر است موقع خرید یک وسیله خانگی قبل از هر چیز نیازهای منطقی‌تان را در نظر بگیرید و فریب تجملات و آپشن‌های لوکس و کم کاربرد را نخورید، در خریدیار ما وظیفه آگاه سازی شما را به عهده گرفته ایم.

اگر به دنبال خرید با تخفیف هم هستید می‌توانید به قسمت آخرین تخفیف‌ها در سایت خریدیار مراجعه کنید، در این بخش آخرین کد تخفیف های دیجی کالا قرار داده می‌شود، به طور مثال با کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا می‌توانید در خرید اولتان تخفیف خوبی دریافت کنید.

تصور نکنید که همیشه معروف‌ ترین برند را باید بخرید

در یکی از مطالب منتشر شده در خریدیار، ما در هنگام نوشتن مطالب بهترین جارو شارژی، در حال بررسی بهترین جاروبرقی های بازار بودیم و نظرات خریدران برندهای مختلف را بررسی می‌کردیم.

موضوعی توجه ما را به خود جلب کرد، برخی کاربران از برندهای گران قیمت بازار رضایت نداشتند و در عین حال برخی از کاربران برندهای ارزان قیمت را بهتر می‌دانستند.

در حقیقت بر خلاف تصور ما برندهای گران قیمت همیشه مشتریان را راضی نمی کنند، چرا که در نظر گرفتن نیازها هنگام خرید از اصلی ترین دلایل رضایت یا نارضایتی خریدار است.

در واقع مشتریانی که از برندهای گران قیمت ناراضی بودند، محصول اشتباهی را با توجه به نیازشان خریداری کرده بودند و مشکل از برند مورد نظر نبود.

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

همیشه بهترین ها مناسب ترین نیستند

اشتباهی که خیلی از افراد بخصوص در خرید لوازم خانگی مرتکب می‌شوند این است که صرفا به دنبال بهترین ها هستند نه مناسب ترین، و دقیقا به همین دلیل بیشتر مطالب ما حول بهترین ها هستند تا این افراد را جذب و نکات لازمه را به آنها ارایه کنیم.

به طور مثال در خرید یک توستر خیلی ها به دنبال خرید آون توستر می‌روند چرا که امکانات بیشتری دارد و البته گران تر هم هست.

اما خیلی از این خریداران فقط نان صبحانه را گرم می‌کنند و هرگز از امکانات یک آون توستر استفاده نمی‌کنند و بی دلیل هزینه بیشتری را می‌پردازند.

در واقع برای این دسته از افراد که هدفشان فقط گرم کردن نان صبحانه است، یک توستر ساده هم این کار را انجام می‌دهد، آن هم با هزینه ای به مراتب کمتر از یک آون توستر.

پس به یاد داشته باشید که مطالعه یک راهنمای خرید بخصوص پیش از خرید محصولات برقی و کمی پیچیده واقعا ضروری است.

kharidyaar.ir


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس