کد خبر 1124190
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
مالی با تمام قوا برابر ایران/ از دعوت ترائوره تا ستاره جدید اورتون و هم تیمی طارمی در پورتو

تیم ملی فوتبال مالی ۳۰ بازیکن را برای برگزاری دو دیدار دوستانه با غنا و ایران به اردوی این تیم دعوت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه ۱۷ مهر در نخستین دیدار دوستانه خود در تاشکند با تیم ملی ازبکستان دیدار خواهد کرد و سپس راهی ترکیه می‌شود تا روز ۲۲ مهر با تیم ملی فوتبال مالی دیدار داشته باشد. 

آداما ترائوره بازیکن ۲۴ ساله که برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا نیز بازی کرده است، هنوز بازی ملی ندارد و برای برگزاری بازی دوستانه با غنا و ایران به تیم ملی فوتبال مالی دعوت شده است. این بازیکن قرار است مالی را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند. 

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی در مهرماه

ترائوره توسط لوئیس انریکه به تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز برای دو بازی در لیگ ملت‌ها دعوت شد ولی در آن زمان تست کرونای او مثبت اعلام شد. در همین راستا فردی کانوته مهاجم سابق مالی مامور شده است تا او را مجاب به بازی برای این تیم کند. 

او فصل قبل یکی از بازیکنان خوب لیگ جزیره بود که بیشتر به خاطر اندام بدنی جالب و تنومند خود نگاه‌ها را به خود خیره کرد. البته او تنها ستاره‌ای نیست که برای این دو دیدار به تیم ملی فوتبال مالی دعوت شدند.

عبدالله دوکوره که در این فصل زیر نظر آنچلوتی در تیم اورتون می‌کند و در تیم‌های پایه و زیر ۲۱ سال فرانسه بازی کرده است، در کنار موسی مارگا هم تیمی مهدی طارمی در پورتو و موسی دینپو از ساوتهمپتون بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال مالی دعوت شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس