کد خبر 1124188
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
نمی‌گذارم از من سوء استفاده شود/ دشمنان استقلال دست به کار شدند

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: از مصاحبه‌ای که از سوی من در فضای مجازی دست به دست می‌شود بی خبر هستم و کلا آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده اظهار داشت: در همه روزهای اخیر برای حفظ آرامش تیم استقلال و بر هم نخوردن تمرکز در این باشگاه از هرگونه اظهار نظر و مصاحبه‌ای خودداری کردم اما همواره صحبتهایی را به نقل از خودم می‌دیدم. این اتفاق امروز هم تکرار شد و مصاحبه‌ای از من در فضای مجازی دست به دست می شود که روحم از آن خبر ندارد.

وی افزود: در این مدت سعی کردم با سکوتم به استقلال کمک کنم چون این تیم برای موفقیت به تمرکز نیاز داشت. این تمرکز امروز بیشتر از همیشه مورد نیاز تیم است و به منظور جلوگیری از تکرار این مصاحبه های جعلی ناچار شدم آن را تکذیب کنم. 

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: خیلی‌ها هستند که موفقیت استقلال خوشحال شان نمی‌کند و در سالهای اخیر همواره تاکتیک‌هایی را برای بر هم زدن فضای این تیم و ماهیگیری از آب گل آلود به کار گرفته‌اند و تاکتیک امروز این افراد تفرقه افکنی بین بزرگترها و پیشکسوتان باشگاه است. من نه کسی را در این باشگاه محکوم کردم و نه متهم دانستم. اجازه هم نخواهم داد این افراد مرا ابزار کار خود قرار داده و با چنین رفتاری از طریق من و امثال من بر استقلال ضربه بزنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحیم IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    کاش میشدی یکی مثل کریم باقری برای تیم. هم تعصبشو داری و هم جذبشو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس