کد خبر 1124175
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
آخرین وضعیت حسینی در ترابزون؛ دست رد به پیشنهاد نجومی از چین و روسیه

یک رسانه ترکیه از آخرین وضعیت مدافع ایرانی ترابزون اسپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت «دامگا» ترکیه امروز در گزارشی به آخرین وضعیت مجید حسینی، مدافع ملی پوش کشورمان در ترکیب تیم ترابزون اسپور پرداخت.

این رسانه ترکیه نوشت: مجید حسینی در سال 2018 از استقلال با قرارداد دوساله به ترابزون آمد. او در اولین فصل حضورش عملکردی درخشان داشت و پیشنهادهای اروپایی داشت ولی ترجیح داد در ترابزون بماند.

بیشتر بخوانید:

غیبت ادامه دار بازیکن ایرانی ترابزون

حسینی در دومین فصل حضورش یعنی فصل 2019-2020 نتوانست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد و مصدومیتش باعث شد تا ترکمان جانشین او در ترکیب اصلی ترابزون اسپور شود. همچنین کارت قرمزی که در بازی با آنالیا اسپور دریافت کرد به شایعات جدایی اش بیشتر دامن زد.

از ماه گذشته بنا به گزارش های رسیده حسینی از باشگاه سمپدوریا پیشنهادی 2 میلیون یورویی دریافت کرد ولی باشگاه ترابزون خواهان 4 میلیون یورو شد. در نهایت پرونده انتقالش به این تیم ایتالیایی بسته شد.

در جدیدترین پیشنهادها حسینی از روسیه و چین پیشنهادهای خوبی دریافت کرد. دستمزد 2 میلیون یورویی روی میز مدافع ایرانی گذاشته شد ولی حسینی ترجیح داد تمام آنها رد کند چون دوست دارد به یکی از لیگ های معتبر اروپایی انتقال شود. این بازیکن ایرانی با وجود شایعات زیادی احتمال جدایی اش به نظر در این فصل هم در ترابزون اسپور ماندگار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس