کد خبر 1124149
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
دلخوش

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت‌:‌اگر دولت حرمت مجلس را نگه نمی‌داد حداقل تلاش کند حرمت وزرا را نگه دارد.

به گزارش مشرق، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 8 مهر 9) در تذکری خطاب به محمدباقر قالیباف گفت:‌ اخطار من مستند به ماده‌های 202؛‌203، 204،‌205 و 206 است.

وی تصریح کرد: در مواد آئین‌نامه مذکور نیامده است که مجلس می‌تواند جلسه رای اعتماد وزرا را بدون حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول برگزار کند، این در حالی است که رئیس‌جمهور یا معاون اول بر اساس اصل 131 قانون اساسی باید در صحن علنی مجلس حضور داشته باشند.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت:‌ دولت اگر حرمت مجلس را نگه نمی‌دارد بهتر است حرمت وزرا را حفظ کند. 

دلخوش  افزود: گزارشی که کمیسیون صنایع در باره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت ارائه شد تحلیلی داشت. این در حالی است که در ماده 202 مشخص کرده که اگر نماینده‌ای در جریان روند کارهای کمیسیون نبوده است باید اطلاعات لازم را به دست آورد. این در حالی است که در گزارش کمیسیون صنایع فقط صرفا گزارش تحلیلی داده شد و هیچ نظر مثبت و منفی نداشت.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: کمیسیون صنایع در گزارش خود به صراحت اعلام کرد که نظرش در مورد گزینه پیشنهادی وزارت صمت مثبت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ایوب IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    6 0
    اقای قالیباف سردارسلیمانی کجا تو کجا. واقعا اینه. رییس 4 درصدی مجلس رو به هیچ حساب نمیکنه نمیاد. جدا متاسفم برای کسانی که انقلابی بودن را یدک میکشند. چرا طرح سئوال با 200 امضا اعلام وصول نمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس